اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه موقت نایین:

گزارش آمانو ارزش حقوقی ندارد/ تهدیدات پوشالی دشمنان خللی بر نظام اسلامی وارد نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت نایین گفت: گزارش آمانو متن دیکته شده از ناحیه امریکا بود، که توسط این مرد خام، کم عقل و فریب خورده برای شروع بهانه‌ای جدید منتشر شد و این گزارش هیچ ارزش حقوقی و کارشناسانه‌ای ندارد.

گزارش آمانو ارزش حقوقی ندارد/ تهدیدات پوشالی دشمنان خللی بر نظام اسلامی وارد نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، حجت‌الاسلام امیر شفیع ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه نایین در محل رواق فاطمیه آستان مقدس امام‌زاده سلطان سید علی(ع) نایین اظهار داشت: فردا شنبه 21آبان، 15ذی الحجه مصادف با سال‌روز ولادت امام دهم، امام هادی(ع) است که ایشان در سال 212 هجری قمری متولد شدند.
وی ادامه داد: آن حضرت در سن هشت سالگی به امامت رسیدند و مدت 33سال امامت ایشان به طول انجامید و اگرچه دوران عمر مبارک حضرت کوتاه بود ولی فراز نشیب بسیار داشت و حضرت با هشت خلیفه عباسی هم دوره بودند.
امام جمعه موقت شهرستان نایین تصریح کرد: حضرت در دوران خفقان خلفای عباسی با دادن وکالت‌هایی به دوستان و اصحاب و ایجاد شبکه ارتباطی مخفی، رابطه خود را با شیعیان حفظ کرد و با وجود اینکه شبانه روز در محاصره بودند، به خوبی به گسترش معارف دین پرداختند.
وی با اشاره به سال‌روز عید سعید غدیر خم افزود: این عید، عیدالله اکبر است و در این روز حکومت، سیاست و دین با یکدیگر عجین شدند و الگوی حکومت اسلامی با قیام قیامت توسط نبی مکرم اسلام تبیین و ترسیم شد.
شفیعی افزود: این روز، روز اکمال دین و اتمام نعمت است که همان ولایت است، که اگر ولایت نبود دین ناقص بود و تمام زحمات 23ساله پیغمبر به هدر می‌رفت که این عین کلام الهی در قرآن است.
وی اضافه کرد: ما هر روز در سوره حمد از خدا می‌خواهیم که ما را در صراط مستقیم یعنی راه امیرالمؤمنین (ع) قرار دهد و خدا را به خاطر نعمت ولایت شاکریم و باید بدانیم که مسئله پذیرش ولایت به معنای تقوای الهی است.
خطیب نماز جمعه نایین با اشاره به سال‌روز ارتحال علامه طباطبایی و روز کتاب و کتاب‌خوانی گفت: علامه طباطبایی عالم وارسته و مفسر بزرگ صاحب تفسیر المیزان و کتب دیگر بود که گنجینه‌ای با ارزش برای مسلمانان جهان و به خصوص شیعیان به یادگار گذاشت.
وی به اهمیت مقوله کتاب و کتاب‌خوانی اشاره کرد و بیان داشت: باید در راستای کتاب‌خوانی در جامعه به گونه‌ای فرهنگ سازی کرد که کتاب وارد زندگی مردم و جزو زندگی آن‌ها شود و یکی از دغدغه‌های رهبری نیز کم بودن مطالعه در بین مردم است، که باید این مشکل نیز با همت مسئولان و مردم حل شود.
شفیعی با اشاره به انتشار گزارش غیر کارشناسانه آمانو افزود: این گزارش نبود، بلکه متن دیکته شده از ناحیه امریکا بود که توسط آمانو این مرد خام و کم عقل که فریب امریکا را خورده است و این گزارش هیچ ارزش حقوقی و کارشناسانه‌ای ندارد.
وی با اشاره به این که امریکا طبل توخالی است، ادامه داد: حال هم مستکبران عالم با این بهانه دم از تهدید، تحریم و حمله نظامی به ایران می‌زنند که البته بهترین پاسخ را دیروز از رهبر معظم انقلاب در این باره دریافت کردند.

*تهدیدات پوشالی دشمنان خللی بر  نظام اسلامی وارد نمی‌کند

امام جمعه موقت نایین با یادآوری فرمایشات رهبری اظهار داشت: امریکا باید بداند که کم‌ترین تهدید نسبت به این کشور و ملت با پاسخی در خور مواجه خواهد شد و به قول فرمایش رهبر معظم ما اهل تجاوز نیستیم، اما اگر کشوری بخواهد به این کشور حمله و تجاوز کند، باید منتظر سیلی‌های محکم و پی در پی ملت اسلامی ایران باشد.
وی با اشاره به اینکه مشت آهنین ملت ایران مستکبران جهان را از درون متلاشی می‌کند، گفت: تنه درخت و توخالی و کرم خورده مستکبران عالم دیگر در آستانه متلاشی شدن است و خداوند عزت و سربلندی به برکت اسلام و نظام اسلامی به مردم ایران عطا کرده که با چنین تهدیدات پوشالی خللی بر آن وارد نمی‌شود.
انتهای پیام/م10 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول