اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ‌‌ارشاد ‌در جمع راهپیمایان 22 بهمن ‌کرج:

تهدیدات دشمنان با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ داده شد

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تهدیدات دشمنان با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ داده شد.

تهدیدات دشمنان با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در کرج اظهار داشت: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از بازرترین خصوصیات ملت ایران است لذا مردم هرگز دست از آرمان‌های خود برنخواهند داشت.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر صحنه‌های انقلاب را در سال‌های 57 تداعی کرد و این حضور خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

این مسئول بیان داشت: امروز بار دیگر شکوه، عظمت و اقتدار ملت ایران به نمایش گذاشته شد و جهانیان به ویژه دشمنان فهمیدند که ملت ایران هرگز دست از آرمان‌های خود بر نخواهند داشت.

وزیر فرهنگ افزود: امروز بیداری اسلامی در جهان موج می‌زند و منشا این بیداری‌ها انقلاب اسلامی ایران است.

حسینی افزود: این بیداری اسلامی سبب شد که چهار طاغوت در کشورهای اسلامی سرنگون شده و امروز آن کشورها به استقلال رسیده‌اند.

وی در ادامه سخنان خود به تحریم و تهدیدات دشمنان اشاره کرد و گفت: ملت ایران با این تحریم‌ها و تهدیدات آشنایی کامل دارند لذا این مسائل سبب نخواهد شد که مردم در مسیر اصلی خود دور شوند.

حسینی گفت: مردم ایران اسلامی در بسیاری از موارد اثبات کرده‌اند که پشتیبان این انقلاب هستند و هرگز حاضر نمی‌شوند که آرمان‌های این نظام را از دست بدهند.

وی افزود: ایران در رژیم گذشته وابسته به کشورهای دیگر بود و در هیچ زمینه‌ای خودکفای نداشت اما با به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران کم کم وابستگی‌های خود را در زمینه‌های مختلف از بین برد و امروز به با دستیابی به علوم مختلف به کشوری مستقل، پیشرفته و توسعه یافته تبدیل شده است.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول