اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رستم آباد:

به مسایل فرهنگی رستم‌آباد بیشتر توجه شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رستم‌آباد رودبار گفت: مسایل فرهنگی رستم‌آباد نیازمند توجه مسئولان است.

به مسایل فرهنگی رستم‌آباد بیشتر توجه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام سید عبدالله هاشمی عصر امروز در جمع مدیران اجرایی این شهرستان برگزاری جلسات برای برطرف کردن مشکلات شهرستان و شهرهای اطراف رودبار را بسیار مهم دانست و از آن قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه حدود دو سال در رستم‌آباد نماز جمعه اقامه می‌شود، یادآور شد: بسیاری از مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی در سطح شهر از جمله مسجد جامع برگزار می‌شود اما با توجه به توانمندی و ظرفیت‌های موجود، به مسائل فرهنگی رستم‌آباد توجهی نمی‌شود.

امام جمعه رستم‌آباد ادامه داد: معادن سرشاری در سطح شهر رستم‌آباد وجود دارند که تنها خاک و شن حاصل از حمل مصالح نصیب مردم این شهر می‌شود.

وی با بیان پاکسازی شهر رستم‌آباد تلاش‌های زیادی برای شهرداری این شهر به دنبال دارد، اذعان کرد: شهرداری نسبت به رنگ‌آمیزی جداول بلوارها اقدام می‌کند اما عبور کامیون‌های حامل شن و ماسه چهره شهر را خراب می‌کنند.

هاشمی عبور کامیون‌ها را موجب سلب رفاه و آسایش مردم در مدت شبانه‌روز دانست و خاطرنشان کرد: این امر بر مشکلات و معضلات رستم‌آباد افزوده است.

وی ایجاد کمربندی شهر رستم‌آباد را در برطرف کردن این مشکل ضروری دانست و یادآور شد: مسئولان با احداث آزاد راه به فکر جان مسافران بودند اما معاش مردم رستم‌آباد با این کار قطع شد.

امام جمعه رستم‌آباد جاده ورودی و خروجی این شهر را فاقد روکش مناسب آسفالت دانست و خواستار برطرف شدن این مشکل شد.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول