اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

هر کار سخت‌افزاری نیازمند پیوست فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: همه مسئولان چه در بخش دولتی و چه در بخش غیردولتی باید در کنار هر نوع کار سخت‌افزاری، کار فرهنگی نیز داشته باشند.

هر کار سخت‌افزاری نیازمند پیوست فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با بیان اینکه ما به دنبال بسترسازی مراسم بوده و مردم همواره حضور پرشوری در مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره) دارند، اظهار داشت: هدف ما در زمینه هدایت و همسو کردن برنامه‌ها و مدیریت مجموع برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه هر کار سخت‌افزاری باید پیوست فرهنگی داشته باشد، گفت: همه مسئولان چه در بخش دولتی و چه در بخش غیردولتی باید در کنار هر نوع کار سخت‌افزاری، کار فرهنگی نیز داشته باشند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به نقش امام راحل در پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امام خمینی(ره) توانست با رهبری حکیمانه خود، زمینه استقرار نظام جمهوری اسلامی را در کشور رقم بزند و امروز وظیفه همگان است که از دستاوردهای نظام حراست کنند.

وی با بیان اینکه همگان باید در هر چه باشکوه برگزارشدن مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) تلاش کنند، خاطرنشان کرد: پاسداشت این روز وظیفه همگان است و همه باید برای این مهم تلاش مضاعفی داشته باشند.

یوسفی اضافه کرد: مردم و مسئولان باید هرچه در توان دارند برای برپایی باشکوه این مراسم به کار گرفته و بدانند که هرچه در این راه تلاش کنند باز هم کاری نکرده‌اند چرا که امام خمینی(ره) از جایگاهی رفیع و بلندی برخوردار است که هیچکس توانایی بیان آن جایگاه را ندارد.

وی با اشاره به نقش ولایت‌پذیری در توسعه روزافزون جامعه گفت: همگان باید با ولایت‌پذیری و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در مسیر توسعه روزافزون نظام گام برداشته و با وحدت و همدلی زمینه‌ساز این مهم شوند.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: مسئولان کمیته‌های ستاد ارتحال امام خمینی(ره) باید به بهترین نحو ممکن نسبت به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های این ستاد تلاش کرده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه حفظ آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام راحل یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی ما به شمار می‌رود، گفت: چراکه سوم خرداد روز ملی مقاومت و پیروزی و روز سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب یکی از مهمترین مناسبت‌های ملی ما محسوب می‌شود.

یوسفی افزود: پس از جنگ تحمیلی دشمن با اطمینان از حمایت استکبار جهانی که او را همراهی می‌کرد، خود را پیروز میدان می‌دید ولی به لطف خدا و رهبری هوشمندانه امام راحل در عملیات بیت‌المقدس حماسه‌ای خلق شد که در تاریخ به یادگار ماند.

وی با بیان اینکه این روزها بهترین فرصت برای شناساندن ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره) به مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان است، بر لزوم هرچه باشکوه برگزارشدن برنامه‌های سالروز ارتحال امام راحل تاکید کرد و گفت: مسئولان باید اهتمام ویژه‌ای به ارتقای کیفیت برنامه‌ها داشته باشند.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: باید خروجی و هدف این برنامه‌ها بهره‌مندی مردم و جوانان از برنامه‌ها باشد و در این میان مسئولان نیز باید در همه برنامه‌ها حضور داشته و این مسئله را جدی بگیرند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول