اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسکو خبر داد

احداث 2 باب مجتمع فرهنگی و هنری در اسکو

خبرگزاری فارس: فرماندار اسکو از احداث دو باب مجتمع فرهنگی و هنری در سطح شهرستان خبر داد.

احداث 2 باب مجتمع فرهنگی و هنری در اسکو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان اسکو، صفر آثری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسکو به ایجاد کارگروه فرهنگی و اجتماعی در اسکو اشاره کرد و گفت: با توجه به تنوع جمعیتی در شهرستان اسکو و نیاز شهرهای سه‌گانه این شهرستان به مسائل فرهنگی و اجتماعی، این کارگروه تشکیل و به‌عنوان بازوی اجرایی مصوبات جلسات، عمل خواهد کرد.

فرماندار شهرستان اسکو همچنین از احداث دو باب مجتمع فرهنگی و هنری در سطح شهرستان اسکو خبر داد و اظهار کرد: طبق پیگیری‌های به‌عمل آمده و نیاز‌سنجی‌های صورت گرفته دوباب مجتمع فرهنگی و هنری در شهر‌های اسکو و سهند احداث و تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین به آغاز عملیات اجرایی احداث مهد قرآن در شهرستان اسکو اشاره کرد و افزود: برای اجرای برنامه‌های خاص معنوی و فرهنگی، برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان در حال تدوین بوده و به همین منظور عملیات اجرایی احداث ساختمان مهد قرآن شهرستان اسکو در زمینی به مساحت 700 متر‌مربع به‌دست معاون سیاسی استاندار کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول