اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اهتمام کانون فرهنگی و هنری شهدای حصار

هفته فرهنگی روستایی در حصار زبرخان نیشابور برگزار شد

خبرگزاری فارس: هفته فرهنگی روستایی با اهتمام کانون فرهنگی و هنری شهدای حصار وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در روستای حصار زبرخان نیشابور برگزار شد.

هفته فرهنگی روستایی در حصار زبرخان نیشابور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور، سیداحمد قلندری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی روستایی در ده روستا در استان خراسان‌رضوی با اولویت مساجدی که دارای کانون فرهنگی و هنری هستند خبر داد و اظهار کرد: زمان اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه هفته فرهنگی هنری روستایی در روستاهای دارای کانون فرهنگی هنری خراسان‌رضوی از ابتدای اردیبهشت‌ماه جاری آغاز شده که این برنامه در کانون فرهنگی و هنری شهدای حصار زبرخان از 26 اردیبهشت‌ماه آغاز و تاکنون ادامه داشت که در این برنامه هفته فرهنگی روستایی، سیدمحسن میرباقری استاد دانشگاه، محمدحسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری استان و مسئولان شهرستان حضور داشته و برنامه‌های مختلف اجرا شد.

وی یادآور شد: آشنایی نوجوانان و جوانان روستایی با فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری، تشویق جوانان روستایی به منظور حضور جوانان در فعالیت‌های فرهنگی، کاهش بیکاری، توسعه عمران و آبادانی روستاها از جمله اهداف اجرای برنامه فرهنگی هفته فرهنگی هنری روستایی است.

قلندری درباره برنامه‌های هفته فرهنگی گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی قرائت قرآن و مفاهیم، شعر، ادبیات، خوش‌نویسی، هنر‌های تجسمی،برگزاری دورهای آموزشی عکاسی، برگزاری مسابقات قرآن و کتاب‌خوانی از جمله برنامه‌های هفته فرهنگی هنری روستایی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی نیشابور ادامه داد: برپایی نمایشگاه کتاب و هنرهای تجسمی، ایجاد فروشگاه‌های فروش محصولات فرهنگی در روستاها، اعزام هنرمندان نگارگر و تذهیب کار به روستاها به منظور زیباسازی و تحول در چهره روستاها از جمله اقداماتی است که در روستاها به اجرا می‌رسد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول