اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

خدمت به مردم ادامه راه شهداست

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت : ادامه راه شهدا خدمت به مردم است و ما باید هزینه‌ها را کاهش دهیم و استفاده از تولیدات داخلی را مدنظر داشته باشیم.

خدمت به مردم ادامه راه شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان در جوار گلزار شهدای این شهر اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس آن قدر عظیم و بزرگ بود که زبان از گفتار آن و ایثارگری رزمندگان ناتوان است.

وی بیان داشت: در این نبرد نابرابر 19 هزار و 370 سرباز دشمن توسط نیروهای رزمنده ما اسیر شد که در تاریخ جنگ‌های دنیا بی‌سابقه است.

نجار عنوان کرد: این آمار گواهی عظمت و سختی این عملیات است با استحکامی که دشمن در خرمشهر به کار برده بود، احتمال شکست خود را در حد صفر می‌دانست.

وی ابراز داشت: عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر تمام معادلات دشمن را به هم زد و لحن سخن صدام تغییر کرد.

این رزمنده دفاع مقدس افزود: تمام تلاش دشمن بر این بود تا این عملیات را بالعکس جلوه دهد، صدام چند فرمانده خود را به دلیل این شکست سخت به درک واصل کرد.

نجار با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در مورد فتح خرمشهر تصریح کرد: با توکل بر خدا و رضای الهی هر کار بزرگی آسان می‌شود، اگر جایی گرفتار هستیم، یعنی از معنویت فاصله گرفته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد: ایمان رزمندگان دفاع مقدس بود که توانست این همه موفقیت حاصل شود و بر ارابه‌های متعدد دشمن پیروز شویم.

نجار اذعان داشت: باید نگاه خود را تغییر دهیم و در دستگاه‌ها پیگیر امور باشیم، چنین فرصتی دیگر برای ما پیش نمی‌آید تا بتوانیم خدمت کنیم.

وی بیان داشت: ادامه راه شهدا خدمت به مردم است، به فرصت خدمت و کار توجه کنیم، هزینه‌ها را کاهش دهیم و استفاده از تولیدات داخلی را مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول