اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

هدف رژه همجنس‏گرایان خدشه‏دار کردن تشیع است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند هدف رژه همجنس‏گرایان در کشور آذربایجان را تلاش برای خدشه وارد کردن به بدنه تشیع خواند.

هدف رژه همجنس‏گرایان خدشه‏دار کردن تشیع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امشب در نشست مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: برگزاری چنین حرکت شنیعی در آستانه شهادت امام علی‏النقی (ع) زخمی بر دل شیعیان است.

وی، کشور آذربایجان را یکی از مهم‏ترین مراکز تشیع در جهان خواند و افزود: در حال حاضر جریان تشیع در میان مردم کشور مسلمان آذربایجان به عنوان یکی از مراکز مهم شیعه جهان، بسیار قدرتمند است.

علاءالدینی ادامه داد: مردم شریف ایران اسلامی موضوعاتی مانند رژه همجنس‏گرایان در آذربایجان و همچنین سناریوی آل‏سعود و آل‏خلیفه برای الحاق کشور بحرین به خاک عربستان را نمی‏پذیرند.

* فضاهای مذهبی مدارس دماوند توسعه یابد

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند همچنین خواستار توسعه فضاهای فرهنگی مدارس در نقاط مختلف این شهرستان شد.

علاءالدینی اظهار داشت: یکی از ملزومات مدارس در حال ساخت و ساز، پیش‏بینی فضاهای مذهبی در این مراکز آموزشی است.

وی ادامه داد: شهرستان دماوند از دیرباز تاکنون به عنوان یکی از خوش آب و هواترین مناطق استان تهران و حتی کشور مطرح بوده است.

علاءالدینی اضافه کرد: وجود چنین ویژگی بارزی از سویی و اسکان مردمی دین‏دار و مذهبی در این خطه از سوی دیگر موجبات علاقه برای حضور طلاب و روحانیان به صورت اردوهای مذهبی را فراهم آورده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: علاوه بر این، اقشار مختلف جامعه نیز برای رهایی هر چند کوتاه از شرایط نامناسب آب و هوایی پایتخت علاقه وافری برای حضور در دماوند از خود نشان می‏دهند.

وی افزود: از این رو، مدارس در حال احداث از سوی خیران مدرسه‏ساز که اعضای آن با ایثار وقت، سرمایه و عمر خود در راستای توسعه مراکز آموزشی تلاشی شبانه‏روزی را در پیش گرفته‏اند، ظرفیت مناسبی برای توسعه فضاهای فرهنگی و مذهبی اردوگاهی محسوب می‏شود.

علاءالدینی ادامه داد: با پیش‏بینی فضاهای اسکان، نیازمندی‏های اردوگاهی، مراکز تغذیه و ... در مدارسی که از سوی خیران در حال احداث است، می‏توان فرصتی مغتنم در این خطه برای حضور بیشتر هم‏وطنان فراهم ساخت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند بر لزوم همکاری بیش از پیش مسئولان شهرستان دماوند با مجمع خیران مدرسه‏ساز در راستای توسعه فضاهای آموزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول