اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

پارس‌آباد نیازمند ساخت کلاس‌های درسی جدید است

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت: باوجود ساخت و سازهای مدارس توسط خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان هنوز هم نیازمند ساخت مدارس جدید است.

پارس‌آباد نیازمند ساخت کلاس‌های درسی جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد اظهار داشت: با تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز به ویژه در شهرستان پارس‌آباد شاهد رخداد تحولات عمیق در این شهرستان از حیث مدرسه‌سازی هستیم اما با این وجود باز هم نیازمند ساخت مدارس جدید هستیم.

وی برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان پارس‌آباد را یادآور شد و افزود: با تعهدات نقدی و غیر نقدی خیرین دریچه‌های امیدواری برای ساخت مدارس جدید و کلاس‌‌های استاندارد در پارس‌آباد و روستاهای آن گشوده شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد آمار جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان را بیش از 30 هزار نفر ذکر کرد و بر ضرورت توسعه و تجهیز هر چه بیشتر مدارس این شهرستان به امکانات آموزشی و آزمایشگاهی تاکید کرد.

این مسئول به خدمات و سرمایه‌گذاری‌های کلان دولت عدالت‌محور در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: با وجود سرمایه‌گذاری‌های دولت در بحث مدرسه سازی و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز در این زمینه، این شهرستان همچنان نیازمند کلاس‌های درسی جدید است.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در پیشرفت همه جانبه کشور، خواستار همکاری تنگاتنگ ادارات و دستگاه های دولتی با این نهاد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر آموزش و پرورش پارس‌آباد ابراز داشت: مدرسه ابتدایی پسرانه و هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه شاهد و نیز دبیرستا‌ن‌های پسرانه و دخترانه استعدادهای درخشان در این شهرستان مرزی تاسیس و راه‌اندازی می‌شود.

علی حبیب‌پور با اشاره به عملکرد و فعالیت خوب انجمن اولیا و مربیان پارس‌آباد بیان داشت: انجمن اولیا و مربیان این شهرستان در سال تحصیلی 91-90 مقام نخست استان اردبیل را کسب کرد.

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرای احداث استخر آموزشی شنا با 2 میلیارد ریال اعتبار اولیه در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و افزود: پارس‌آباد به لحاظ رشد جمعیت دانش‌آموزی و کمبود فضاهای آموزشی نیازمند توجه بیشتر است.

حبیب‌پور از آمادگی این شهرستان برای استقرار و اجرای نظام آموزشی 3-3-6 خبر داد و گفت: با اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، جایگاه نظام تعلیم و تربیت کشور ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول