اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل:

خیرین مدرسه‌ساز 182 کلاس درس می‌سازند

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: به همت خیرین و نیکوکاران امر مدرسه‌سازی 182 کلاس درس در استان اردبیل در حال احداث است.

خیرین مدرسه‌ساز 182 کلاس درس می‌سازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور عصر امروز در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در پارس‌آباد اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز از 15 سال پیش فعالیت خودشان را شروع کردند و در همین مدت بیش از یک هزار و 359 کلاس درس در قالب 324 مدرسه را احداث و تحویل آموزش و پرورش دادند.

وی تصریح کرد: 18 کلاس درس به همت خیرین در شهرستان پارس‌آباد در حال احداث است که ما در حد توان و بضاعت خود سعی داریم به تکمیل و تجهیز کامل این مدارس کمک کنیم.

وحدتی‌پور امر مدرسه‌سازی را کاری شایسته، نیک و قابل تأمل توصیف کرد و افزود: مدرسه‌سازی در کنار مسجد و ساخت خانه برای محرومان و نیازمندان جامعه امر خیر و نیکی است که همه باید سعی کنیم با حمایت از این مجموعه کار را با جدیت کامل به سرانجام برسانیم.

به گزارش فارس، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اضافه کرد: خیرین مدرسه‌ساز دوشادوش دولت در کار ماندگار مدرسه‌سازی مشارکت دارند و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس دو برابر میزان تعهدات خیرین برای مدرسه‌سازی اختصاص داده است.

وی ادامه داد: ‌از محل اعتبارات مجمع خیرین مدرسه‌ساز پارس‌آباد برای استقرار نظام آموزشی جدید کلاس‌های الحاقی در شهرستان پارس‌آباد احداث و تا شروع سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

در این مراسم رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان نیز حرکت خیرین مدرسه‌ساز را رو به جلو و خوب توصیف کرد و گفت: استان اردبیل در زمینه احداث مدرسه خیری جزو استان‌های پیشرو و پیشتاز کشور است.

جواد قرآن‌نویس با بیان این‌که دولت در بحث مدرسه‌سازی تمام توان خود را به کار گرفته است، افزود: به واسطه مشارکت خیران مدرسه‌ساز توسعه و گسترش فضای آموزشی شتاب گرفته است.

فرماندار پارس‌آباد نیز در این جلسه از دو شیفته شدن 19 واحد آموزشی خبر داد و تصریح کرد:‌ با کمک 20 میلیون تومانی خیرین فرهنگی پارس‌آباد ساخت چندین واحد آموزشی آغاز شده است.

ولی کریمی خاطر نشان کرد: قابلیت‌ها و فرصت‌های شغلی زمینه مهاجرت افراد از اقصی نقاط کشور را به این شهرستان فراهم کرده و باید به توسعه فضاهای آموزشی اقدام کرد.

وی ادامه داد: نیروی انسانی متعهد،‌ خلاق و مبتکر از نیازهای امروز کشور است و آموزش و پرورش وظیفه سنگینی در تربیت انسان‌های سالم و صالح دارد.

در این جشنواره خیرین مدرسه‌ساز دو میلیارد و 300 میلیون ریال برای ساخت مدرسه تعهد کرده و از 10 خیر برتر مدرسه‌ساز پارس‌آباد تجلیل شد.

انتهای پیام/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول