اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم:

40 کلاس درس در جم هوشمندسازی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: 40 کلاس درس در جم هوشمندسازی شدند.

40 کلاس درس در جم هوشمندسازی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری شامگاه چهارشنبه در نشست مسئولان آموزش و پرورش جم با اشاره به هفته معلم و سالروز شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: استاد شهید مرتضی مطهری از فلاسفه بزرگ ایران و جهان اسلام بودند و دانشمندان بلاد مختلف امروز به مطالعه اندیشه‌های ایشان می‌پردازند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خاطر نشان کرد: شهید مطهری با اندیشه‌های خود ترسیمی دقیق از مسائل داشت به گونه‌ای که اندیشه‌های وی هنوز هم زنده به نظر می‌رسند و با شرایط مختلف می‌توان آنها را مورد تحلیل و بررسی قرار داد و از اندیشه‌های ایشان استفاده کرد.

اسکندری بیان کرد: تقارن هفته معلم و شهادت آیت‌الله شهید استاد مرتضی مطهری به دلیل شخصیت عظیم و والای علمی و معنوی این بزرگوار است و امروز تمام ما باید الگوبرداری از ایشان را سرلوحه برنامه‌ها و کارهای خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: بزرگداشت روز معلم از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که تمام ارگان‌ها با فرا رسیدن این ایام در رأس امور و دستورات خویش قرار می‌دهند و آموزش و پرورش به صورت جدی اقدامات مطلوب و لازم در این رابطه را انجام می‌دهد.

این مسئول اذعان کرد: توسعه فضاهای آموزشی و رفع مشکلات و به‌روزرسانی وضعیت آموزشی از اهداف مهمی است که دولت خدمتگزار با تمام توان در این راستا گام برداشته و به موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی در این زمینه رسیده‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم افزود: فناوری اطلاعات امروز به یکی از علوم زیربنایی و اساسی تبدیل شده و در تمام کارها و برنامه‌های روزانه ریشه دوانده به طوری‌که اگر کسی با کامپیوتر و فناوری اطلاعات آشنا نباشد وی را بی‌سواد تلقی می‌کنند و قادر به انجام بسیاری از کارهای روزمره نخواهد بود.

اسکندری هوشمندسازی مدارس و کلاس‌های درس را از اقدامات صورت گرفته در این زمینه دانست و ادامه داد: تاکنون 40 کلاس درس در مدارس و واحدهای آموزشی شهرستان جم هوشمندسازی شده است.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در شهرستان جم گفت: کمک‌ها و مساعدت‌های خیرین شهرستان جم در حل مشکلات و مسائلی که در این شهرستان شاهد آن بوده‌ایم تاثیرات بسیار مهمی داشته است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول