اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط افراد نیکوکار

500 کلاس درس در خوزستان ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوزستان گفت: 500 کلاس درس توسط افراد نیکوکار استان در حال ساخت است.

500 کلاس درس در خوزستان ساخته می‌شود

عبدالنبی دفتری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تعهدات مردم خیر استان در سال گذشته 104 میلیارد تومان در قالب ساخت مدرسه، سالن‌ها، تجهیزات و امکانات مدارس بود که تاکنون حدود 65 درصد از این تعهدات محقق شده و مابقی در حال ساخت و ساز هستند.

وی توضیح داد: هم‌اکنون استان خوزستان 150 پروژه در قالب 500 کلاس درسی در حال ساخت و ساز دارد که تعدادی از آنها تا مهر ماه سال جاری افتتاح و تحویل آموزش و پرورش داده می‌شود و باقی کلاس‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خوزستان با اشاره به سهم شهرستان‌ها در مدرسه‌سازی، گفت: کمک‌های اصلی دریافت شده را برخی از شهرهای استان همچون بهبهان، دزفول، ماهشهر و اهواز داشتند. میزان تعهد امسال نیز به دلیل اینکه هنوز جشنواره‌ها به پایان نرسیده مشخص نیست و 27 اردیبهشت ماه جاری طی مراسمی در مرکز استان تعهدات خیرین اعلام می‌شود.

دفتری از همه مردم استان تقاضا کرد کمک‌های خود را ادامه دهند و از دیگر عزیزانی که تا کنون وارد وادی کار خیر نشده‌اند نیز دعوت کرد هر چه زودتر لذت کار خیر را بچشند.

وی توضیح داد: در چهار سال اخیر در رده اول تا دوم کشور بوده‌ایم این در حالی است که در سال 78 استان خوزستان در رده 16 قرار داشت اما با همت و یاری دریادلان استان توانستیم به مقام اول کشور دست پیدا کنیم که جزو افتخارات ماست.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول