اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

نوسازی 1900 باب کلاس درس در هرمزگان

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه از 4 هزار و 600 کلاس تخریبی شناسایی شده در استان تعداد هزار و 900 باب از این تعداد نوسازی و به‌سازی شده، گفت: 2 هزار و 700 کلاس دیگر باید به‌سازی شود.

نوسازی 1900 باب کلاس درس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز جشنواره خیّران مدرسه‌ساز که با حضور خیّران، فرمانداران و سایر مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار داشت: اگر عظمت و جایگاه آموزش و پرورش و نقشی که این مجموعه در نظام دارد را پیدا کنیم، یقیناً به جایگاه مدرسه‌سازی نیز پی می‌بریم.

وی افزود: اگر در اندیشه‌ایم که برای ایران اسلامی باید زنان و مردانی موثر تربیت کنیم باید بنا را بر امر آموزش و پرورش بگذاریم.

استاندار هرمزگان افزود: بی‌گمان آموزش و پرورش ظرفیتی مهم برای تربیت و پرورش مردان و زنانی معتقد و بصیر و جریان‌شناس برای آینده است.

وی با بیان اینکه امور مهم و تعیین کننده نظام از مسیر انقلاب می‌گذرد، یادآور شد: نباید فراموش کرد که کلاس و مدرسه زمینه‌ساز بزرگ‌ترین تحولات در سیستم آموزشی است.

به گفته استاندار هرمزگان، اگر بخواهیم سیستم آموزشی را از نظر کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار دهیم باید ظرفیت‌های فضاهای آموزشی و سیستم آموزشی را با هم دید.

این مسئول ادامه داد: باید فرهنگ خیریه و وقف را در حد امکان در جامعه گسترش داد.

عزیزی افزود: اساساً موضوع مدرسه‌سازی با نگاه خیریه به یقین باید از جمله کارهای خداپسندانه محسوب و باید تلاشمان بر این باشد که روز به روز فرهنگ مدرسه‌سازی را توسعه داد.

استاندار هرمزگان گفت: اگر همه بر این باوریم که مدرسه‌سازی یک نگاه اعتقادی است می‌توان بیشترین تاثیرات را در حوزه توسعه این فرهنگ داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از 4 هزار و 600 کلاس تخریبی شناسایی شده در استان تعداد یک هزار و 900 باب از این تعداد نوسازی و به‌سازی شده است، گفت: 2 هزار و 700 کلاس دیگر باید به‌سازی شود.

عزیزی افزود: اگر با یک اقدام جهادی و با همکاری سازمان و خیّران پیش برویم بی‌گمان در زمانی کوتاه‌تر می‌توان نیازها را در این بخش برطرف ساخت.

وی ادامه داد: از تعداد کلاس‌های مذکور در لیست تخریبی قرار گرفته تعداد 500 باب در لیست حاد و غیر استفاده قرار دارد که باید در الویت قرار گیرد.

عزیزی اذعان داشت: هم‌چنین قریب به 800 کلاس جدید نیز در استان نیاز است که باید در برنامه قرار گیرد.

این مسئول عنوان کرد: اگر خواهان رفع مشکلات در این بخش هستیم باید نگاه خیرخواهانه را به تمام جامعه تسری دهیم.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول