اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس:

هیچ فردی برای ریاست مجلس نسبت به دیگری رئیس‌تر نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ فردی برای ریاست مجلس نهم نسبت به دیگری رئیس‌تر نیست.

هیچ فردی برای ریاست مجلس نسبت به دیگری رئیس‌تر نیست

حجت‌الاسلام ناصر موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در آستانه روی کار آمدن مجلس نهم قرار داریم، اظهار داشت: طیف‌های مختلف فعال اصول‌گرایی باید در راستای انتخاب ریاست مجلس نهم خیر و صلاح نظام جمهوری اسلامی ایران را در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه مردم شهید پرور ایران اسلامی بهای سنگینی را برای انقلاب پرداخته‌اند، اضافه کرد: رئیسی باید برای مجلس نهم انتخاب شود که همواره از حیثیت و اقتدار مجلس و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حق و حقوق ملت ایران همواره باید مورد حمایت رئیس مجلس شورای اسلامی باشد، تصریح کرد: بهای سنگینی که ملت ایران برای انقلاب پرداخته‌، نباید نادیده گرفته شود و تلاش‌های نمایندگان مجلس باید در راستای حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی باشد.

وی به هم‌افزایی طیف‌های اصولگرایی در مجلس شورای اسلامی در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: قرار است که طیف‌های اصولگرا در مجلس فراکسیون اصول‌گرایان متحد را تشکیل بدهند که این فراکسیون در زمینه انتخاب ریاست مجلس نهم و موضع‌گیری در مورد مسائل مهم در کشور و در جهان اسلام فعالیت کنند و مدیریت فعلی مجلس ضعیف‌تر نشده و مطابق با اهداف و سیاست‌های نظام گام برداشته است.

موسوی با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های صورت گرفته در راستای افراد در نظر گرفته شده برای ریاست مجلس نهم حاکی از این بوده که هیچ‌ کدام از این افراد بر دیگری برتر نیستند، تاکید کرد: هیچ فردی برای ریاست مجلس نهم نسبت به دیگری رئیس‌تر نیست و ریاست مجلس نهم باید با اهداف و سیاست‌های مجلس هماهنگ باشد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول