اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین جشنواره حوزه هنری کشور

هنرمند مازندرانی رتبه دوم رشته تذهیب را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه هنری مازندران گفت: در سومین جشنواره سراسری تولیدات حوزه هنری کشور، هنرمند مازندرانی رتبه دوم رشته تذهیب را از آن خود کرد.

هنرمند مازندرانی رتبه دوم رشته تذهیب را کسب کرد

اسدالله محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: رضا عابدی هنرمند جوان حوزه هنری مازندران رتبه دوم رشته تذهیب را در سومین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری کشور از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: برای این جشنواره که با حضور مسئولان حوزه هنری استان‌های کشور، هنرمندان و پیشکسوتان هنری برجسته کشوری از 25 تا 28 اردیبهشت در کرمانشاه به اجرا درآمد، چهار هزار و 935 اثر در هشت گرایش هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

مدیر حوزه هنری مازندران اضافه کرد: در این جشنواره با راهیابی هفت اثر از 12 آثار تجسمی حوزه هنری مازندران در بخش نهایی و نمایشگاهی، یک اثر در بخش نگارگری و تذهیب که آثار رضا عابدی هنرمند تذهیب کار این مرکز بود توانست رتبه دوم این جشنواره را از آن خود کند.

وی گفت: آثار هنری ارسالی به سومین جشنواره سراسری تولیدات حوزه هنری کشور مورد داوری 77 داور طراز اول کشور قرار گرفت و 150 اثر در طول چهار روز طی 153 برنامه در 13 نقطه کرمانشاه به نمایش درآمدند که آثار هنری در رشته‌های فیلم، نمایش، هنرهای تجسمی و موسیقی از جمله رشته‌های حاضر در این جشنواره بودند.

وی افزود: رضا عابدی چندی پیش رتبه نخست رشته هنری تذهیب جشنواره هنرهای تجسمی که از سوی بنیاد شهید و امور ایثار گران در مشهد مقدس برگزار شده بود را کسب کرد.

انتهای پیام/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول