اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

افتخارآفرینی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره تولیدات حوزه هنری

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از افتخارآفرینی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در سومین جشنواره تولیدات حوزه هنری که در کرمانشاه برگزار شد خبر داد.

افتخارآفرینی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره تولیدات حوزه هنری

رضا پارسیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: سومین جشنواره تولیدات حوزه‌های هنری سراسر کشور که در استان کرمانشاه برگزار شده بود دیروز به کار خود پایان داد.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: یک رتبه اول در عرصه نویسندگی و یک رتبه دوم در موسیقی محلی حاصل کار هنرمندان استان در این جشنواره بوده است.

وی با اشاره به رقابت 64 اثر نویسندگان مطرح کشوری افزود: در این جشنواره سید ناصر حسینی‌پور نویسنده کتاب پرفروش سال در حوزه ادبیات پایداری لوح زرین و دیپلم افتخار بهترین نویسندگی را به خود اختصاص داد.

پارسیان‌نژاد گفت: در بخش موسیقی، گروه موسیقی محلی ایل بانگ نیز از کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم کشوری را به دست آورد.

وی با بیان سطح بالای کمی و کیفی این جشنواره افزود: در این جشنواره که با حضور خاموشی رئیس سازمان تبلیغات و مومنی رئیس حوزه هنری کشور برگزار شده بود، از فریدون داوری شاعر پیشکسوت هم استانی تجلیل به عمل آمد.

رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوزه هنری در راستای حمایت از هنرمندان تلاش‌های زیادی در شناساندن هنر و هنرمندان استان و ارتقای رشد کیفی آثار آنها کرده است و امیدواریم بتوان در سال 91 شاهد موفقیت‌های هنرمندان این خطه باشیم.

پارسیان‌نژاد با بیان اینکه اگر دست حوزه هنری در زمینه موضوعات مالی باز باشد بیش از آنچه که تاکنون موفقیت داشته، می‌تواند به عرصه هنر این استان خدمت کند، خاطر نشان کرد: این حوزه با کمترین امکانات تاکنون بیشترین خدمت را به عرصه هنری این استان کرده است.

وی به مقوله تولید آثار فاخر هنری و همچنین آموزش هنرمندان به عنوان اصول مهم این حوزه در آینده اشاره کرد و ابراز داشت: امیدواریم مسئولان عالی استانی با حمایت‌های خود این حوزه را در انجام رسالت سنگین خود تنها نگذارند و اجازه ندهند بهترین استعدادهای هنری کشور که در این استان نهفته و همچون گنجی بوده خاموش شوند.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول