اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سامانه فراخوان‌های پژوهشی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: سامانه فراخوان‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با حضور مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران راه‌اندازی شد.

سامانه فراخوان‌های پژوهشی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سامانه فراخوان‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه گردهمایی سراسری معاونان پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران رونمایی شد.

مسئول اداره تحقیقات عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به فراخوان دستاوردهای پژوهشی برتر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این امر در سال‌های گذشته به صورت دستی انجام می‌شد و با اعلام فراخوان ارزیابی اجمالی و تفصیلی آثار صورت می‌گرفت و در نهایت آثار برگزیده کشوری و استانی معرفی می‌شدند.

وی خاطر نشان کرد: با طراحی سامانه فراخوان دریافت آثار پژوهشی آثار از طریق اینترنت دریافت می‌شود و آثاری که امتیاز بالاتری کسب کنند به مرحله تفصیلی راه پیدا می‌کنند.

ربابه جوانمردی با بیان اینکه بالغ بر 300 مدرسه علمیه خواهران در سطح کشور فعالیت دارند گفت: با طراحی این سامانه به میزان فراوانی هزینه‌های ارسال آثار پژوهشی کاهش پیدا می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: امکان دسترسی استادان در سراسر کشور به این نرم‌افزار فراهم است و همچنین امکان مشاهده نتیجه ارزیابی آثار وجود دارد.

داوطلبان شرکت در آوردگاه‌های پژوهشی تمام آثار خود را مانند کتاب، مقاله، تحقیقات درسی، رساله، پایان‌نامه و تحقیقات پایانی و نشریه‌ها از طریق این سامانه به رقابت می‌گذارند.

معاونت پژوهش می‌تواند با بهره‌مندی از سامانه جامع فراخوان‌های پژوهشی، فرآیندهای مربوط به فراخوان‌های مقالات، مسابقات و همایش‌های علمی پژوهشی را با استفاده از اینترنت و اینترانت انجام دهد.

با به کارگیری این نرم‌افزار، همه مراحل انتخاب فراخوان، همایش و مسابقه، نام‌نویسی، فرستادن اثر، تائید پژوهشگر، ارزیابی‌های مقدماتی و پیشرفته، داوری و اعلام نتایج و گزارش‌گیری‌های پیشرفته و تخصصی از طریق اینترنت و اینترانت انجام می‌شود.

در این سامانه امکان نظارت مستقیم مراکز استان‌ها و مدارس بر روند ثبت‌نام، ساماندهی ارزیابان متخصص با توجه به موضوعات فراخوان، یکسان‌سازی ارزیابی‌ها از طریق ایستگاه‌های نظارتی، تلفیق نظارت آماری، اتوماتیک و انسانی تعبیه شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول