اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

آلبوم موسیقی "صبح امید" رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: آلبوم موسیقی "صبح امید" کاری از دفتر موسیقی حوزه هنری خراسان‌شمالی رونمایی می‌شود.

آلبوم موسیقی "صبح امید" رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری خراسان‌شمالی، آلبوم "صبح امید"، هم‌زمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تولد حضرت امام خمینی(ره) رونمایی خواهد شد.

آلبوم "صبح امید" شامل پنج قطعه آهنگ بر روی گزیده‌ای از غزلیات عرفانی امام(ره) در قالب موسیقی سنتی بوده که توسط هنرمندان جوان خراسان‌شمالی تولید شده است.

آهنگ‌سازی این اثر را مجتبی ابوالقاسم‌پور و حسین حصاری بر عهده داشته‌اند و امیر زارعی(تمبک)، احسان خوش‌نویس (نی)، عادل اصغرزاده (عود)، مجتبی ابوالقاسم‌پور (پیانو و سنتور)، دانوش ایمانی (کمانچه) و حسین حصاری (آواز، تار و سه تار)در تولید آن همکاری کرده‌اند.

آلبوم موسیقی "صبح امید" 23 اردیبهشت جاری در سالن اجتماعات حوزه هنری خراسان‌شمالی رونمایی می‌شود و شرکت در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

خبر دیگر نیز حاکی است، دفتر آفرینش‌های ادبی این حوزه اردوی یک روزه‌‌ای به همراه شاعران فعال در جلسات عصر شعر سوره، به مقصد نیشابور برگزار کرد.

این شاعران ضمن بازدید از آرامگاه عطار، ساعاتی را در جوار آرامگاه خیام به صورت مشترک با شاعرانی از حوزه هنری خراسان‌رضوی به خوانش اشعار خود پرداختند.

در مسیر این اردو که شاعرانی چون حسن روشان، اباصلت رضوانی، صفیه کوهی، میثم مهرنیا، لیلا حسین‌نیاتنها، سیدمهدی ‌نژادهاشمی و جمعی دیگر از شاعران نوجوان و جوان حضور داشتند، اعضای گروه به شعرخوانی پرداخته و اشعارشان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول