اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

20 خرداد ماه صورت می‌گیرد

رونمایی از تولیدات جدید بسته‌بندی صنایع دستی کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از رونمایی تولیدات جدید بسته‌بندی صنایع دستی کشور در تاریخ 20 خرداد ماه خبر داد.

رونمایی از تولیدات جدید بسته‌بندی صنایع دستی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز ویدا توحدی ظهر امروز در نشست تخصصی کارگاه مُهر اصالت و بسته‌بندی محصولات صنایع دستی با اشاره به اهمیت بسته‌بندی در ارتقای کیفیت تولیدات صنایع دستی اظهار داشت: تولیدات جدید بسته‌بندی صنایع دستی کشور 20 خرداد ماه با حضور موسوی رئیس سازمان میراث فرهنگی رونمایی می‌شود.

به گفته وی، امسال نمونه‌های تولید بسته‌بندی صنایع دستی در 31 استان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به شعار امسال با عنوان سال تولید ملی،‌ حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار کرد: این شعار در حوزه صنایع دستی قابل تأمل است اما بدون همکاری صنعتگران قابل تحقق نیست.

توحدی با تأکید بر توجه به تولید کیفی و استاندارد صنایع دستی، هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقای تولیدات صنایع دستی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: طرح مهر اصالت نشانه مطلوبیت تولیدات است و به صورت زیرساختی برای استاندارد کردن عرضه و تولید پایه‌گذاری می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته هشت کارگاه مهر اصالت و بسته‌بندی در استان‌ها برگزار شده است، افزود: نهمین کارگاه در این راستا در خوزستان برپا شده است.

وی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی 17 تا 23 خرداد ماه در تهران خبر داد و گفت: در این نمایشگاه سالن‌هایی به تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مواد اولیه صنایع دستی اختصاص می‌یابد همچنین غرفه‌هایی برای لوازم صنایع دستی تولید و عرضه و غرفه‌هایی نیز برای مشاوره هنرمندان از جمله در زمینه مالکیت معنوی، برند، ارتباط با بخش خصوصی، بازاریابی و بازارسازی پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، از آثار برگزیده و نوآوران حوزه صنایع دستی نیز در این نمایشگاه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول