اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر خبر داد

جذب 4 میلیارد ریال برای راه‌اندازی موزه قائمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر از جذب 4 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی موزه در شهرستان قائمشهر خبر داد.

جذب 4 میلیارد ریال برای راه‌اندازی موزه قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر علی پیرفلک بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر، حماسه سوم خرداد را در تاریخ معاصر بی‌نظیر دانست و فتح خرمشهر را مقدمه‌ای برای فتوح دیگر و شکست دشمن بعثی و حامیانش عنوان کرد.

وی با تقدیر از پیگیری تعدادی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جذب اعتبارات برای بخش‌های عمرانی و اقتصادی در سال 90، اعتبارات اخذ شده در حوزه آبفای روستایی قائمشهر را از محل تملک 980 میلیون تومان و مجموع اعتبار اخذ شده این دستگاه را 3 میلیارد و 495 میلیون تومان اعلام کرد.

پیرفلک همچنین اعتبار سازمان شهرداری را در قائمشهر یک میلیارد و 50 میلیون تومان از محل تملک، 900 میلیون از محل مدیریت بحران استان مازندران و مجموع اعتبار تخصیصی به شهرداری قائمشهر را 2.5 میلیارد تومان عنوان کرد.

این مسئول اعتبارات حوزه ورزش و جوانان را علاوه بر اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از محل اعتبارات ملی 509 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: زمین 6 هزار متری تاسیس سالن وزنه‌برداری تخصصی در قائمشهر فراهم و اعتبار 200 میلیون تومانی برای احداث آن اختصاص یافت که در هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی اعتبار اداره بنیاد و مسکن شهرستان را 2 میلیارد و 529 میلیون تومان ذکر کرد و افزود: اعتبارات حوزه برق نیز بالغ بر دو میلیارد تومان شد.

وی از اخذ اعتبار یک میلیارد و 50 میلیون تومانی در بخش گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان قائمشهر در سال جاری خبر داد و افزود: همچنین 400 میلیون تومان برای راه‌اندازی موزه شهرستان جذب شد.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه بخش عمده‌ای از شبکه‌های آبرسانی شهرستان قائمشهر فرسوده است سهم اعتبارات آبفای شهری قائمشهر برای اصلاح شبکه‌های آبرسانی را 968 میلیون تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول