اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

موزه خلیج فارس در قشم تاسیس می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تاسیس موزه خلیج فارس در قشم با مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خبر داد.

موزه خلیج فارس در قشم تاسیس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، اسفندیار حیدری‌پور گفت: موزه خلیج فارس با اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار به صورت سهم مساوی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در منطقه آزاد قشم تاسیس خواهد شد.

وی با اشاره به آثار مکشوفه مربوط به دوران کهن تاریخ طی عملیات باستان‌شناسی در منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تاسیس این موزه و تجمیع آثار موجود و یافت شده در آن می‌تواند شرایط مناسبی در حوزه گردشگری این منطقه فراهم کند.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، ظرفیت‌ها و آثار مهم تاریخی و طبیعی موجود در نقاط مختلف جزیره قشم به همراه تاسیس موزه خلیج فارس در این منطقه می‌تواند موجب ارتقای جایگاه مهم قشم در حوزه گردشگری کشور و حضور گردشگران داخلی و خارجی شود.

وی در پایان بیان داشت: سازمان منطقه آزاد قشم هم‌چنین از توسعه مساجد و فرهنگسراها در این جزیره و نیز اتمام پروژه‌های نیمه تمام فرهنگی تا پایان سال ‌جاری حمایت می‌کند. 

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول