اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی آبادان:

ورزش دانش‌آموزی راه مبارزه با تهدیدات نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی آبادان گفت: تقویت ورزش دانش‌آموزی راه مبارزه با تهدیدات نرم دشمن است.

ورزش دانش‌آموزی راه مبارزه با تهدیدات نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، ثامر چنعانی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین المپیاد ورزشی دانش‌آموزان آبادان که با حضور مدیرکل تربیت‌بدنی و مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و همچنین فرماندار ویژه و امام جمعه آبادان در استادیوم ورزشی تختی برگزار شد اظهار کرد: این المپیاد ورزشی که به نام یادواره 400 شهید دانش‌آموز آبادانی مزین شده باید سرآغاز حرکت‌های نو در عرصه تربیت‌بدنی و ورزش دانش‌آموزی باشد تا به این ترتیب فرزندان ما در کنار تحصیل و یادگیری علم به امر ورزش و تربیت قوای جسمانی خود نیز بپردازند.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان شهید زمانی در همین ورزشگاه به انجام فعالیت‌های ورزشی می‌پرداختند گفت: دانش‌آموزان ما بدانند که با پرداختن به ورزش و با تقویت فکر و جسم خود می‌توانند در مقابل تهاجم فرهنگی و تهدیدات نرم دشمنان اسلام ایستادگی کرده و در میدان نبرد با آنها همواره آماده باشند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی آبادان افزود: باید با آمادگی در مقابل دسیسه‌های دشمنان راه شهیدان دانش‌آموز را ادامه داده و بتوانیم مانند آنها برای اسلام و میهن اسلامی خود مفید واقع شویم.

چنعانی با بیان اینکه دانش‌آموزان با درس‌ خواندن و پیشرفت تحصیلی موجب سرافرازی کشور خود می‌شوند خاطرنشان کرد: سعی کنید با شرکت در برنامه‌های ورزشی متنوع و انجام فعالیت‌های جسمانی همواره در صف اول آمادگی باشید تا بتوانید رهرو راه 36 هزار شهید دانش‌آموز در کشور و به ویژه 400 دانش‌آموز شهید آبادانی باقی بمانید.

وی همچنین از دانش‌آموزان خواست تا همواره در هر مرحله‌ای از زندگی خود به امیرالمومنین (ع) اقتدا کنند و تصریح کرد: اقتدا به مولای متقیان در زندگی شما را به بهترین جایگاه در زمینه علم و ورزش خواهد رساند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی در پایان با تشکر از اداره آموزش و پرورش آبادان برای برگزاری این المپیاد ورزشی گفت: امیدوارم تا در آینده همواره شاهد چنین رویدادهای برجسته و مهمی در عرصه دانش‌آموزی باشیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول