اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

فردوسی‌پور: حضور حداکثری در انتخابات سبب دفع تهدیدات دشمن است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان گفت: حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات سبب دفع تهدیدات دشمنان نظام می‌شود.

فردوسی‌پور: حضور حداکثری در انتخابات سبب دفع تهدیدات دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فردوسی‌پور صبح امروز در جمع مردم بشرویه اظهار داشت: وظایف ما شیعیان در دوران غیبت بسیار زیاد است که مهم‌ترین آن دفاع از حریم ولایت است.

وی افزود: یک منتظر واقعی باید در راستای حفظ نظام اسلامی کوشش کند و در حال حاضر با توجه به خطراتی که نظام را تهدید می‌کند حضور حداکثری در انتخابات بسیار موثر است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان با اشاره به سفارش پیامبر در رابطه با تمسک به کتاب خدا، عترت پیامبر و اهل بیت(ع) تصریح کرد: مسلمانان جهان با تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) می‌توانند راه سعادت و نجات خود از تاریکی‌ها را پیدا کنند.

فردوسی‌پور یادآور شد: مردم ایران اسلامی به سفارش پیامبر اکرم(ص) به طور کامل عمل کرده و همواره از اهل بیت(ع) حمایت و پیروی می‌کنند.

وی گفت: مردم در دوران غیبت امام عصر عجل‌الله پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند و در حال حاضر نیز باید از فرمایشات رهبری اطاعت کنند و در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان بر لزوم وحدت و همدلی در انتخابات تأکید کرد و افزود: دشمن به دنبال فرصت است که با ایجاد چالش در انتخابات مردم را از نظام و انقلاب مأیوس کند.

فردوسی‌پور تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همچون همیشه با بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌های شوم و استکباری دشمنان می‌ایستند و نمی‌گذارند که عده‌ای با اقدامات خصمانه خود امنیت، سلامت و اهمیت انتخابات در ایران را زیر سئوال ببرند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول