اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

انتخابات پرشور عامل بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: انتخابات پرشور علاوه بر اینکه می‌تواند یک مجلس ارزشی را رقم بزند حکم بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان خواهد داشت.

انتخابات پرشور عامل بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمن است

محمد حسن شنبدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: مجموعه این تلاش‌ها برای یک هدف مقدس است و آن هم حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات است که همواره مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

شنبدی یادآور شد: نقل می‌کنند در نخستین انتخابات مجلس شورای اسلامی حضرت امام (ره) به علت بیماری در بیمارستان قلب تهران بستری بودند و در همان زمان حضرت امام (ره) با تاکید بر حضور همبستگی ملت ایران مهم‌ترین فراز و پیامشان در بستر بیماری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بوده است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری نیز پیوسته در پیام‌های خود به جایگاه و حضور حداکثری اشاره می‌فرمایند و آن را نماد مردم‌سالاری، اقتدار و عزت و تضمین امنیت نظام می‌دانند زیرا یقینا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تمام طرح‌ها و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

شنبدی تصریح کرد: هدف دشمن بحران‌سازی و القای عدم حضور مردم در انتخابات است ولی حضور مردم با توجه به انتخابات گذشته همواره به عنوان یک مؤلفه در جهت خنثی کردن تمام نقشه‌ها و ددمنشی‌های دشمنان بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: انتخابات پرشور علاوه بر اینکه می‌تواند یک مجلس ارزشی را رقم بزند حکم بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان خواهد داشت دشمنانی که هر روز با گفتن تهدیدات واهی بیان می‌کنند که گزینه‌های مختلف روی میز داریم حضور سرنوشت‌ساز مردم در انتخابات می‌تواند تمام گزینه‌هایی که دشمن در سر می‌پروراند را خنثی کند همانگونه که بیانات و خطبه‌های دشمن‌شکن مقام معظم رهبری در نماز جمعه قبل از انتخابات همین برکت را برای انقلاب داشته است.

وی گفت: حضور حداکثری مردم ضمن اینکه حضور و دخالت در سرنوشت خودشان است کارکرد دیگری هم دارد که در حوزه ملی و بین‌المللی مؤثر است و مقابله و پاسخی دندان‌شکن به تمامیت خواهی‌های دشمنان ما و استکبار جهانی و جهان صهیونیست و رژیم اشغالگر قدس است.

وی ادامه داد: خیزش‌های مردمی و بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه و جهان اسلامی شاهد آن هستیم نافع و برکات این حضور در حوزه بین‌المللی و بیداری اسلامی اثرگذار است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول