اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

مردم ضلع دیگر ایجاد امنیت اجتماعی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مردم باید یک ضلع ایجاد امنیت اجتماعی و افزایش آن در سطح جامعه باشند.

مردم ضلع دیگر ایجاد امنیت اجتماعی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از راور، سردار حسین چناریان در حاشیه بهره‌برداری از ساختمان فرماندهی انتظامی بخش کوهساران راور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به دلیل حضور و عملکرد مقتدرانه نیروی انتظامی، ضریب امنیت در بخش کوهساران 35 درصد افزایش یافته است.
وی خواستار مشارکت مردم این بخش در ایجاد و تثبیت امنیت شد و افزود: مردم باید امنیت داشته باشند و امنیت حق مردم است.
فرمانده انتظامی استان کرمان با تأکید بر افزایش امنیت اجتماعی تصریح کرد: در افزایش امنیت اجتماعی باید مردم به عنوان یک ضلع ایجاد امنیت باشند و همچنین در بخش مراقبت‌ها و حضور در صحنه نظارت‌های خود، پلیس را کمک کنند.
چناریان تصریح کرد: مشارکت مردم و همکاری آنها با پلیس نقش مهمی در حلمعضلات اجتماعی که امروز در جامعه ایجاد شده است، دارد.
وی بیان کرد: رویکرد نیروی انتظامی این است که روز به‌روز امنیت اجتماعی مردم را توسعه دهیم و مردم باید در این زمینه پلیس را یاری کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمان بر توجه ویژه خانواده‌ها و مسئولان نسبت به پدیده‌های جدید مواد مخدر، ماهواره، ترویج بی بند و باری و موضوعات اخلاقی تأکید کرد.
ساختمان جدید فرماندهی انتظامی بخش کوهساران از توابع شهرستان راور در زمینی به مساحت بیش از 2 هزار متر مربع و با زیر بنای 650 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی سازمان مسکن و شهرسازی استان کرمان احداث و به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول