اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

اجرای طرح امنیت اجتماعی فراهم کننده امنیت جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، تضمین کننده و فراهم کننده امنیت درکل جامعه است و این طرح باید با قدرت و قوت به کار خود ادامه دهد.

اجرای طرح امنیت اجتماعی فراهم کننده امنیت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، بهرام ستاری در همایش بصیرت کارکنان نیروی انتظامی شهرستان پیشوا که در محل فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، گفت: کارکنان خدوم نیروی انتظامی باید ضمن اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی، با افزایش بصیرت، نسبت به اصلاح جامعه اقدام کنند.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: شناخت امام و رهبر دینی، جبهه شناسی و جریان شناسی از مولفه‌های مهم بصیرت است و افراد بصیر باید با جریان شناسی نسبت به شناخت و درک جریان‌های انحرافی اقدام کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارتقای بصیرت فرماندهان و مدیران در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و تدابیر ستاد فرماندهی انتظامی کشور به منظور افزایش زمینه خودسازی و تقویت بنیان‌های معرفتی و بهسازی رفتار و تعمیق بصیرت در فرماندهان و کارکنان این نیرو است. 

ستاری همچنین با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تلاش همه مردم و مسئولان در اجرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید در اجرای بدون عیب و نقص این دوره از انتخابات معطوف شود تا با برگزاری سالم آن فرصت سوء استفاده را از دشمن سلب کند.

فرماندار شهرستان پیشوا تاکید کرد: امروز چشم امید بسیاری از مردم آزادیخواه جهان به ایران اسلامی دوخته شده و برگزاری پرشکوه این دوره از انتخابات می تواند آزادیخواهان جهان و منطقه را نسبت به ادامه مبارزات ضد استکباری خود امیدوارتر کند.

وی ادامه داد: دشمن سعی دارد تا با روش های مختلف مردم را از حضور انتخابات دلسرد کند در این راه از روش‌هایی مانند ایجاد شبهه در امر نتایج انتخابات، همانطور که در فتنه سال 88 صورت گرفت استفاده می‌کند.

ستاری بیان داشت: مسئولان برگزاری انتخابات با توجه به راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری در راستای زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم، با سرلوحه قرار دادن قانون این اطمینان را به مردم خواهند داد که از تک تک آراء آنان حراست می‌شود.

فرماندار شهرستان پیشوا در پایان عنوان کرد: مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی، بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کرده و پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دهند.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول