اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی؛

زنگ امنیت اجتماعی در مدارس اردبیل به صدا درآمد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته نیروی انتظامی زنگ امنیت اجتماعی در مدارس استان اردبیل به صدا درآمد.

زنگ امنیت اجتماعی در مدارس اردبیل به صدا درآمد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که بعد از ظهر امروز در مدارس استان اردبیل به صورت نمادین به صدا درآمد از تلاش‌های مأموران نیروی انتظامی و پلیس مقتدر با اهدای شاخه گل و هدایایی تجلیل شد.
این مراسم که در شهر خلخال و در دبیرستان سمیه این شهر برگزار شد، امام جمعه خلخال در سخنانی به نعمت بزرگ امنیت در کشورمان اشاره کرد و گفت: ما اگر قدر این نعمت بزرگ را ندانیم و یا نسبت به آن ناسپاس باشیم بسیاری از گرفتاری‌ها دامن نظام اسلامی را می‌گیرد.
حجت‌الاسلام امیر رشتبری با یادآوری این‌که در تأمین و برقراری امنیت پایدار تلاش نیروی انتظامی به عنوان مجموعه‌ای خادم، بی‌ادعا و تلاشگر موجب خرسندی و غرور هر ایرانی است، افزود: ‌امنیتی که در کشورمان برقرار است به جرأت می‌توان گفت در هیچ جای دنیا وجود ندارد چرا که این امنیت در سایه مجاهدت ملت، شهدا و رهنمودهای امام راحل و جانشین بر حق او اتفاق افتاده است.
وی با بیان این‌که دانش‌آموزان ما باید به اهمیت موضوع و ارزشمندی مقوله امنیت آشنا بوده و در شناخت این ظرفیت ممتاز تلاش کنند، تصریح کرد:‌ تأمین امنیت از سوی نیروی انتظامی موجبات رشد علمی و جهش تحصیل دانش‌آموزان را در فضای امن، آرام و آسوده فراهم کرده و این قابل تقدیر است.
امام جمعه خلخال در ادامه سخنان خود به زحمات نیروهای پلیس و مأموران نیروی انتظامی در برقراری پایدار امنیت اشاره کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهدافی است که همه ما با امنیت و صحت عافیت به دنبال دستیابی آن هستیم.
به گزارش فارس، در شهرستان نمین نیز زنگ انضباط اجتماعی و امنیت پایدار با حضور فرماندهان نیروی انتظامی در مدرسه حضرت زینب (س) به صدا درآمد.
در این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان نمین همراهی خوب دانش‌آموزان را با پلیس در قالب تیم‌های همیاران یادآور شد و خاطر نشان کرد: تا زمانی که همه افراد جامعه خود را در برقراری امنیت موظف و مکلف ندانند به شکل حقیقی موضوع امنیت پایدار اتفاق نمی‌افتد.
علی سلحشور در ادامه سخنان خود به صلابت نیروی انتظامی در برخورد با جرائم و مجرمان اشاره کرد و ادامه داد: رشد و توسعه واقعی جامعه در سایه برقراری امنیت پایدار اتفاق می‌افتد.
در دیگر شهرهای استان اردبیل نیز به مناسبت هفته نیروی انتظامی زنگ انضباط اجتماعی و امنیت پایدار به صدا درآمد و دانش‌آموزان با دادن شاخه‌های گل از مأموران پلیس در میادین و معابر و محیط مدرسه قدردانی کرده و برنامه‌های متنوعی نیز اجرا شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول