اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان تأکید کرد؛

نظارت جدی در حوزه امنیت اجتماعی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: کشور ما در حوزه فرهنگی مورد تهاجم فرهنگی شدید قرار گرفته و اگر نظارت در حوزه امنیت اجتماعی نباشد، ما فردا نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

نظارت جدی در حوزه امنیت اجتماعی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین چناریان سه‌شنبه شب در همایش پلیس، امنیت و اصناف اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است که ما با تامل و هم‌اندیشی در حوزه امنیت اجتماعی همه موانع و مشکلات را برطرف کنیم.
وی افزود: شما اصناف به عنوان نهاد اجتماعی در خیلی موضوعات تاثیرگذار  هستید و در جامعه در صحنه اقتصادی، تجارت، بازرگانی و تامین معاش و نیازهای مردم نقش مهمی دارید.
چناریان بیان کرد: دشمن با توجه به بازار و تورم از این حربه برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرد، اما بازار ما با انصاف و همیاری و حمایت خود از انقلاب اسلامی و مردم رسالت خودش را به خوبی ایفا کرد.
فرمانده انتظامی استان کرمان  گفت: ما در یک تعامل و هم‌پوشی در کنار هم هستیم و باید اشکالات هم را بگیریم و ما خوشحال می‌شویم که مردم و دلسوزان به ما انتقاد کنند.
وی افزود: در هفته نیروی انتظامی شعاری مطرح شد با عنوان سهم من در آرامش و امنیت و هدف از طرح چنین شعاری ایفای نقش همگانی و تشویق همگان به مشارکت در ایجاد امنیت است.
چناریان تصریح کرد: تنها با اتکای به پلیس نمی‌توان امنیت را برقرار کرد، امروز کارشناسان و نظریه‌پردازان امور اجتماعی راجع به امنیت فیزیکی و پلیسی اعتقاد ندارند و امنیتی را قابل قبول می‌دانند که با همکاری تمام نهادهای اجتماعی ایجاد می‌شود که به آن امنیت پایدار می‌گویند.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امنیت سه ضلع دارد، شامل دستگاه‌های امنیتی، مردم و نهادهای اجتماعی و حکومت، اگر این ضلع‌ها نقش خود را به خوبی در تامین امنیت ایفا کردند، امنیت پایدار و در غیر این صورت امنیت پایدار نیست.
وی اظهار داشت: کشور ما در حوزه فرهنگی مورد تهاجم فرهنگی شدید قرار گرفته و اگر نظارت در حوزه امنیت اجتماعی نباشد، ما فردا نمی‌توانیم، کاری انجام دهیم.
چناریان با اشاره به فروش کالای قاچاق در بازار خرده‌فروشی بیان داشت: اصناف چه در حوزه مسئولیتی و چه مردمی خود با این پدیده بیشترین مقابله را داشته باشند.
وی عنوان کرد: تهدید نرم دشمن که به صورت همه جانبه و در لایه مختلف در حال اجراست را جدی بگیرند و نظارت و به کارگیری کارکنان واجد شرایط قانونی را مدنظر قرار دهند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول