اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حفظ آثار سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی:

بزرگداشت سوم خرداد برگرفته از ارزش‌های دینی است

خبرگزاری فارس: مسئول حفظ آثار سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: بزرگداشت سوم خرداد برگرفته از ارزش‌های دینی بوده که در نظام اسلامی نسبت به گرامیداشت ایام‌الله‌ها سفارش شده است.

بزرگداشت سوم خرداد برگرفته از ارزش‌های دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود وضیع ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت تشریح برنامه‌های سوم خرداد در خراسان‌شمالی اظهار داشت: برنامه‌های سوم خرداد در استان با محوریت مردم و همچنین حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در این روز در سطح استان به اجرا درخواهد آمد، گفت: البته برخی از برنامه‌های فرهنگی نیز از اوایل خرداد به همین مناسبت در خراسان‌شمالی برگزار خواهد شد.

وضیع همچنین از حضور پنج تن از بانوان خراسان‌شمالی در همایش سراسری تجلیل از خواهران رزمنده در خرمشهر خبر داد و افزود: این بانوان طی دوران جنگ تحمیلی به عنوان پرستار در این عرصه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های آزادسازی خرمشهر در استان با رویکرد ارتقای بصیرت صورت می‌گیرد، گفت: در این همایش‌ها به موضوعات مختلف روز نیز پرداخته شده و این موضوعات برای مخاطبان به‌ویژه نسل جوان تبیین خواهد شد.

مسئول حفظ آثار سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی برگزاری یادواره‌های شهدا در گلیان و درق را در همین راستا برشمرد و افزود:‌ علاوه بر این یادواره‌ها یادواره شهدای دانشجویی نیز در خراسان‌شمالی به مناسبت سوم خرداد برگزار می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های این مناسبت را رزمایش شبانه بسیجیان در شهر مرزی راز عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح مستقر در خراسان‌شمالی از جمله برنامه‌های این مناسبت به شمار می‌رود.

وضیع دیدار با ائمه جمعه استان، همایش هنرمندان و نویسندگان اهل قلم، شب شعر ایثار، غبارروبی مزار شهدا، کوهپیمایی به ارتفاعات یمان داغی و برپایی نمایشگاه‌های کتاب را از دیگر برنامه‌های این مناسبت عنوان کرد.

وی افزود:‌ به مناسبت سوم خرداد 50 عنوان برنامه در بخش‌های فرهنگی، ورزشی، بصیرتی و ... توسط سپاه جوادالائمه(ع) استان برگزار می‌شود.

مسئول حفظ آثار سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی با دعوت از آحاد مردم برای حضور در این برنامه‌ها گفت:‌ فتح خرمشهر یکی از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی بوده که باید عظمت این روز حفظ و تبیین شود.

وی از فتح خرمشهر به عنوان فتح ارزش‌ها یاد کرد و اظهار داشت: طی این عملیات هفت هزار نفر از فرزندان ملت به شهادت رسیده و خون پاک خود را در راه آزادی خونین‌شهر تقدیم نظام اسلامی کردند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول