اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اندیمشک:

فتح خرمشهر کمر رژیم بعث عراق را شکاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اندیمشک گفت: فتح خرمشهر توسط نیروهای ایران در سوم خرداد کمر رژیم بعث عراق را شکاند.

فتح خرمشهر کمر رژیم بعث عراق را شکاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت الاسلام سید ولی‌الله مهدوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: آزادی خرمشهر پس از 575 روز توسط رزمندگان اسلام ضربه‌ای سهمگین بر پیکر دشمن بعثی وارد ساخت و تمامی معاملات را در مورد توانایی جمهوری اسلامی تغییر داد و تحلیلگران سیاسی و کارشناسان نظامی شرق و غرب را غافلگیر و مبهوت نمود.

وی ضمن محکوم کردن طرح آمریکایی، انگلیسی الحاق بحرین به عربستان از همه مردم مسلمان خواستند که انزجار خود را اعلام و به وظیفه دینی خود عمل نمایند.

وی با اشاره به پشت پرده این تفکر تأکید کرد: عربستان تلاش دارد تا با الحاق بحرین به خاک خود مقدمات سرکوبی انقلاب بحرین را فراهم کند ولی غافل از اینکه الحاق این سرزمین به خاک عربستان مقدمات شورش سراسری را در عربستان برای ایجاد انقلاب در این کشور فراهم می‌کند.

وی ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر(ع) در اول ماه رجب سال  57 هجری قمری گفتند: تلاش امام(ع) در دوران عمر با برکتشان نشر تعلیمات اصیل اسلامی و معارفه حقه بود که با پایه ریزی دانشگاه تشیع و علوم اسلامی همراه شد.

مهدوی با اشاره به برخی از خصوصیات امام باقر(ع) تأکید کرد: تربیت شاگردانی عالم و شایسته که به جمع‌آوری، تدوین و تالیف فقه آل محمد همت گماشتند از دیگر تلاش‌های بی نظیر  امام باقرالعلوم در دوران خفقان اموی و عباسی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول