اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار درمیان:

فتح خرمشهر معادلات نظام سلطه را برهم زد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان گفت: فتح خرمشهر تمام معادلات نظام سلطه را برای به زانو در آوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی را برهم زد.

فتح خرمشهر معادلات نظام سلطه را برهم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، علی عباسی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر اظهار داشت: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس یک رویداد بزرگ در تاریخ انقلاب است که بار دیگر توان غلبه ایمان بر سلاح را به خوبی به همه نشان داد.

وی با بیان اینکه دشمنان به خوبی به اهمیت این حماسه واقف هستند، تصریح کرد: دشمنی که تا دیروز به توان نظامی خود می‌نازید امروز از مقابله رو در رو با ملت ایران عاجز شده است از این رو تمام توان خود را برای شبیخون فرهنگی، تهاجم اقتصادی و علمی در مبارزه با انقلاب به کار گرفته است.

معاون فرماندار درمیان حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را بهترین راه مقابله با تهدیدات دشمن در جهاد مقدس اقتصادی دانست و یادآور شد: سرمنشأ اقتدار نظام و عظمت ملت مسلمان ایران در جهان دفاع جانانه و حماسه‌آفرینی فرزندان ایران در عملیات فتح خرمشهر است.

وی تبیین ارزش‌های این حماسه عظیم برای نسل جدید انقلاب را یک وظیفه ملی دانست و افزود: در واقع حماسه فتح خرمشهر نقطه آغاز زوال جبهه کفر در مناسبات و گفتمان بین‌المللی به شمار می‌رود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان فلاکت اقتصادی اروپا و آمریکا را نتیجه خودرأیی، زورگویی و عاقبت تجاوز سردمداران آن به حقوق مظلومان و مستضعفان دانست و ادامه داد: تاریخ همواره ثابت کرده که ظلم، دروغ و جنایت هرگز پایدار نمی‌ماند و ظالمان تاریخ به بدترین شکل رسوا و توسط ملت‌ها مجازات شده‌اند.

عباسی برگزاری یادواره هفت شهید عملیات فتح خرمشهر، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده شهدای فتح خرمشهر، برگزاری صبحگاه مشترک، رژه موتوری، همایش پیاده‌روی خانوادگی و کوهپیمایی بسیجیان و برگزاری رزمایش گردان‌های الزهرا را از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت ایام فتح خرمشهر در درمیان برشمرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول