اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

انتظار مردم از نمایندگان درباره گرانی بیش از صدور یک بیانیه است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: انتظار مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص گرانی‌های اخیر و تعطیل شدن مراکز تولید بیش از صدور یک بیانیه است.

انتظار مردم از نمایندگان درباره گرانی بیش از صدور یک بیانیه است

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، با اشاره به بیانیه 200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص گرانی‌های اخیر و تقاضا از دولت برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در راس امور قرار دارد و شایسته نیست که نمایندگان مجلس صرفا به بیان مشکلات و درخواست حل آن‌ها از دولت بپردازند بلکه به‌عنوان وکلای ملت وظیفه دارند با هرگونه اقدام از سوی هر شخص حقیقی و حقوقی که به منافع ملی آسیب می‌رساند مقابله کرده و از ابزار قانونی تحت اختیار خود برای بهبود شرایط و تقویت امنیت و منافع مردم استفاده کنند.

وی افزود: داشتن انتقاد از تصمیمات دستگاه‌های اجرایی که به امنیت غذایی و تولید ملی آسیب می‌زند شاید از یک کارشناس و نظریه‌پرداز قابل قبول باشد اما از کسانی که به‌عنوان نماینده مردم در حساس‌ترین مرکز تصمیم‌گیری کشور قرار گرفته‌اند هرگز قابل قبول نخواهد بود و مردم انتظار دارند که نمایندگان آنان در کنار انتقاد، برای جلوگیری از اجرایی شدن تصمیمات نامناسب قوه مجریه به اقدام عملی دست بزنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب‌اسلامی قانونگذاری صحیح و نظارت بر حسن اجرای قانون را از اختیارات مجلس برای تنظیم امور اعلام کرد و افزود: گرانی و بیکاری در حال حاضر مهم‌ترین مشکلات مردم هستند و جا دارد نمایندگان مجلس اراده مردم در این زمینه را با تصویب قوانین و ملزم‌ ساختن دولت به اجرای آن‌ها به اثبات رسانند و با فرد یا دستگاهی که حاضر به تمکین از قانون نمی‌باشد برخورد قانونی کنند.

وی بررسی و تصویب لایحه بودجه سالانه را بهترین زمان برای اصلاحات اقتصادی کشور دانست و گفت: نمایندگان مردم مجاز هستند هر پیشنهاد و تغییری را که به مصلحت عموم مردم می‌دانند در لایحه بودجه اعمال کنند.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول