اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قصرشیرین:

385 میلیون دلار انواع کالا از مرزهای قصرشیرین به عراق صادر شد

خبرگزاری فارس: فرماندار قصرشیرین گفت: در دو ماهه اول سال‌جاری 385 میلیون دلار انواع کالای غیرنفتی از مرزهای قصرشیرین به عراق صادر شد.

385 میلیون دلار انواع کالا از مرزهای قصرشیرین به عراق صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حسین پروین در جلسه شورای اداری شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: ارزش وزنی کالاهای صادر شده 660 هزار تن بوده است.

براساس گزارش فرمانداری پروین تصریح کرد: از نظر ارزش دلاری 55 درصد و از نظر وزنی 59 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش صادرات وجود داشته است.

وی گفت: اقلام کالاهای صادر شده شامل سیمان خاکستری، کیک و بیسکویت، کولر آبی، گوجه‌فرنگی، ماست، رب گوجه‌فرنگی، شیلنگ پلاستیکی، هندوانه و کفش بوده است.

پروین خاطرنشان کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی سال گذشته، 69 درصد است که نسبت به میانگین استانی 4 درصد بیشتر است.

وی اعتبار این پروژه‌ها را 41 میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: یک میلیون و 505 هزار میلیون  ریال اعتبار از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان بخش اشتغال‌زایی شهرستان اختصاص یافت که در این زمینه 121 درصد پیشرفت وجود دارد.  

در ادامه این جلسه امام جمعه قصرشیرین گفت: ریشه تمام بدی‌ها و گرفتاری‌ها فراموش کردن ترس از خدا و یاد مرگ است.

حجت‌الاسلام علی ملکی افزود: تمام گمراهی‌ها و حرکت به سمت تباهی فراموش کردن این دو اصل است و همه ما موظفیم برای رسیدن به تعالی و کمال انسانی به این دو مقوله توجه ویژه داشته باشیم.

ملکی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که مبتنی بر آموزه‌های نورانی دین بزرگ اسلام است، مسئولان باید در راستای خدمت خالصانه به مردم حرکت کنند.

وی در ادامه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تمام اهداف و برنامه‌های ما باید برای تحقق این شعار حکیمانه رهبر معظم انقلاب باشد.

وی گفت: سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک پیام ولایی و یک تکلیف برای همه مسئولان است.

پیش‌بینی اجرای برنامه‌های سالروز سوم خردادماه و سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، تکریم ارباب رجوع، پاسخ‌گویی به‌موقع به مکاتبات اداری از توصیه‌های فرماندار قصرشیرین در این جلسه بود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول