اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

هدف طرح حلقه‌های صالحین حفظ دستاوردهای نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: کادرسازی و تربیت نیروهای جوان ارزشی و با بصیرت برای حفظ دستاوردهای نظام اسلامی مهم‌ترین هدف طرح حلقه‌های صالحین است.

هدف طرح حلقه‌های صالحین حفظ دستاوردهای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در سرکشی از طرح حلقه‌های صالحین سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان اظهار داشت: در طرح حلقه‌های صالحین جوانان با تشکیل حلقه‌های مشورتی و گفتمانی، به بررسی مسایل مذهبی، اجتماعی و اعتقادی روز از طریق مباحثه و گفت‌وگو می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه طرح شجره طیبه صالحین مؤثرترین و مهم‌ترین طرح در کادرسازی و تربیت جوانان است تصریح کرد: افراد شرکت‌کننده در این حلقه‌ها از همه گروه‌ها و رده‌های سنی هستند و هیچ محدودیتی برای ورود افراد به حلقه‌های طرح صالحین وجود ندارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به جنگ نرم دشمنان و هدف قرار دادن جوانان در این جنگ خاطر نشان ساخت: با حضور جوانان در طرح صالحین می‌توان آنان را با بصیرت و ولایت‌مداری برای حضور در میدان جنگ نرم مسلح کرد و تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب ساخت.

ابوحمزه کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین را از اولویت‌های اصلی این طرح در سال جاری عنوان و تصریح کرد: با کیفی‌سازی برنامه‌های حلقه‌های صالحین می‌توان سطح بصیرتی، تربیتی و تعالی میان بسیجیان به ویژه جوانان را ارتقاء بخشید.

وی در ادامه از سرکشی شهرستان‌های اجرا کننده این طرح خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این طرح در سراسر شهرهای استان برگزار می‌شود، بازدید از حلقه‌های صالحین در تمامی شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته و از امروز این طرح کلید خورده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنین از مسئولان برگزارکننده این حلقه‌ها خواست با برنامه‌ریزی زمینه حضور دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوهای راهیان‌نور را در این طرح فراهم کنند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول