اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شاهرود:

حلقه‏های صالحین برای مقابله با هجمه‏ها طراحی شد

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود گفت: حلقه‏های صالحین با کارکرد‏های مختلف و چند‌منظوره برای مقابله با هجمه‏های دشمن طراحی شده است.

حلقه‏های صالحین برای مقابله با هجمه‏ها طراحی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علیرضا اسکندرپور عصر امروز در جلسه حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) صنف نانوایان بسیج اصناف الهادی شاهرود که با حضور بیش از 30 نفر از اعضای حلقه صالحین پایگاه بسیج امیرالمومنین این صنف در مسجد امام حسن (ع) شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اهمیت حلقه‏های صالحین در پایگاه‏های مقاومت اظهار کرد: حلقه‏های صالحین با کارکرد‏های مختلف و چند‌منظوره برای مقابله با هجمه‏های دشمن طراحی شده است.
وی با بیان اینکه باید تشکیل و اداره این حلقه‏ها از سوی مسئولان پایگاه‏ها جدی گرفته شود، افزود: اگر این بحث جدی گرفته نشود، راه‏های تدافعی که در برابر تهاجم دشمن طراحی شده به درستی عمل نخواهد کرد و ما باید بدانیم که این حرکت جهاد همه‌جانبه را می‏طلبد.
مسئول نظام صالحین سپاه شاهرود در ادامه سخنان خود با اشاره به بسیج اصناف و کارکردهای مهم این قشر بسیج گفت: بسیج اصناف به دلیل اینکه مستقیم با آحاد جامعه به صورت ملموس و مستقیم سر و کار دارد، باید بسیار فعال‏تر در زمینه تشکیل و اداره حلقه‏ها باشد.
اسکندرپور ادامه داد: اگر بسیجیان اصناف بصیرتشان در زمینه‏های مختلف بالا برود، می‏تواند در صنف خود تاثیرگذار باشد و به همین شکل به جامعه خط‌دهی کند.
وی تصریح کرد: از آنجا که بسیجیان اصناف چهره به چهره با مردم سر و کار دارند و می‏توانند با برقراری ارتباط طولانی مدت بر اقشار مختلف در صنوف دیگر تاثیر بگذارند، این خود یکی از کارکردهای مهم همین حلقه‏های صالحین محسوب می‏شود.
‏اسکندپور در پایان سخنان خود با تاکید بر برگزاری جلسات منظم و با برنامه در بسیج اصناف گفت: تاثیری که بسیج اصناف بر اقشار مختلف جامعه می‏گذارد، انکار‏ناپذیر است و ما باید از این ظرفیت قوی در جهت هدایت افکار مردم استفاده کنیم.
در ابتدای این جلسه، ابراهیم عجم‏نوروزی، فرمانده پایگاه امیرالمومنین صنف نانوایان شاهرود گزارشی از برنامه‏های اجرا شده در پایگاه و حلقه‏های صالحین ارائه کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول