اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بسیج در قم

سامانه‌ اطلاع‌رسانی حلقه‌های صالحین راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: سامانه پیامکی «سرگروه» ویژه اطلاع‌رسانی حلقه‌های صالحین استان قم به همت معاونت تربیت و آموزش بسیج سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) راه‌اندازی شد.

سامانه‌ اطلاع‌رسانی حلقه‌های صالحین راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) با اعلام این خبر، هدف از راه‌اندازی این سامانه را اطلاع‌رسانی سریع آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به ساختار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حلقه‌های معرفتی صالحین در سطح استان اعلام کرد.

حجت‌الاسلام رضا اعزازی مخاطب این سامانه را تمام سرگروه‌ها و مربیان حلقه‌های صالحین و نیز مسئولین ذیربط در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها، نواحی مقاومت بسیج و نیز سپاه نام برد.

وی عمده‌ترین بخش‌های فعالیت این سامانه را ارسال اخبار مربوط به برنامه‌های اجرایی نظام تربیتی بسیج (حلقه‌های صالحین) و نیز ارائه پیام‌هایی با محتوای راهکارهای تربیتی در بسیج نام برد.

وی اظهار امیدواری کرد با کمک سامانه سرگروه به شماره 30007610002020 ارتباط سرگروه‌ها با ستاد مرکزی قرارگاه صالحین در استان بیشتر شده و با دریافت نظرات سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در زمینه کیفی‌سازی این روند پویای تربیتی در بسیج گام مؤثرتری برداریم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول