اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سمنان:

حلقه‌های صالحین در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمنان تاکید کرد: حلقه‌های شجره طیبه صالحین امروز در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند.

حلقه‌های صالحین در خط مقدم جنگ نرم قرار دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏نقی همتی عصر امروز در جلسه سرکشی از حلقه‌های صالحین پایگاه الغدیر حوزه مقاومت بسیج علی‏بن‏ابیطالب (ع) که در مکان این پایگاه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج دانشگاهی برای پیشرفت در زندگی مادی و معنوی است و نیروهای آن افرادی بسیار مکتبی هستند.
همتی افزود: رویکرد اصلی بسیج و سپاه در حال حاضر بهره‌گیری از تجربیات زمان پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس برای آینده است.
وی بیان داشت: جوانان همانطور که در خط مقدم جبهه‌های زمان جنگ می‌جنگیدند، امروز در خط مقدم جنگ نرم جوانان و حلقه‌های شجره طیبه صالحین قرار دارند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سمنان تصریح کرد: بسیجیان باید با تقویت ایمان و افزایش بصیرت، توطئه دشمنان را به موقع و هوشیارانه خنثی کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس؛ همچنین دبیر شورای فرهنگی خانواده پاسداران سپاه دامغان از اعزام 100 نفر از خانواده‌ پاسداران به اردوی فرهنگی، زیارتی و سیاحتی به شهر مقدس قم و جمکران به مدت دو روز خبر داد.
عذرا صرفی هدف از این اردو را تعمیق مبانی اعتقادی و معنوی و اجرای تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش بصیرت دینی،‌ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی تربیتی خانواده پاسداران عنوان کرد.
وی با بیان اهمیت نقش خانواده در جامعه افزود: خانواده کانونی است که باید برای حفظ، کرامت و تامین سلامت جسمی،‌ روحی و رشد معنوی آن تلاش مضاعف کرد.
دبیر شورای فرهنگی خانواده پاسداران سپاه دامغان ادامه داد: این اردوی دو روزه به همت مرکز فرهنگی خانواده نمایندگی ولی‏فقیه سپاه ناحیه دامغان برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول