اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی خبر داد

برپایی حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی گفت: حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج سراسر آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

برپایی حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج آذربایجان غربی
ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برنامه فرهنگی با عنوان حلقه‌های صالحین در طول سال با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و پاسخ‌گویی به سوال‌های زنان و دختران جوان تشکیل می‌شود به طوری که بانوان در این برنامه حضور پرشوری دارند.
وی تصریح کرد: هدف از برپایی این حلقه‌ها کمک به رشد فکری و ارتقای سطح آگاهی‌های بانوان پیرامون حجاب و مسائل مرتبط با آن است به طوری که این برنامه فرهنگی و ترویجی از ابتدا تا انتهای سال به طور منظم با حضور بسیجیان ولایتمدار و در پایگاه‌های بسیج سراسر استان برگزار می‌شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و ملت ایران از طریق به کار بردن انواع روش‌های مذموم به دنبال پیاده کردن فرهنگ مورد نظر خود در جوامع  مختلف هستند بر این اساس می‌طلبد ما هم در برابر این قبیل اقدامات در راستای صیانت از فرهنگ اسلامی و ایرانی خود نهایت تلاش را کنیم و از ابزارهای موجود اعم از رسانه، کتب و ... برای پیاده کردن ارزش‌های اخلاقی و اصول معنوی استفاده شود.
وی به برگزاری جشنواره قرآن، عترت و نماز با عنوان طرح تسنیم در آذربایجان غربی اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره در سه مرحله در پایگاه‌‌های بسیج ارومیه به مرحله اجرا گذاشته شد به طوری که سه ماه آخر سال جاری نیز مرحله سوم آن اجرا می‌شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: در این جشنواره سه جزء قرآن کریم را بسیجیان تفسیر می‌کنند و در قالب مسابقه با سایر بسیجیان پایگاه خود برای محک زدن میزان توانایی‌شان به رقابت می‌پردازند لذا برای برگزاری مسابقه کتب تفسیر مورد نیاز تهیه شده و در اختیار مسئولان پایگاه‌ها برای توزیع بین شرکت‌کنندگان  قرار گرفته است.
عدلی اضافه کرد: این مسابقات توسط مسئولان پایگاه‌ها به طور جداگانه در هر یک از پایگاه‌های بسیج برگزار  می‌شود به طوری که هر بسیجی چنانچه در هر سه مرحله حد نصاب امتیاز را به دست آورد به واحد بسیج بانوان اعلام می‌کنند تا از آنها با اهدای هدایایی تجلیل و قدردانی به عمل آید.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول