اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه ناحیه بروجن:

حلقه‌های صالحین جوانان را در برابر دشمنان واکسینه می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه ناحیه بروجن گفت: حلقه‌های صالحین جوانان را در برابر توطئه‌های دشمنان واکسینه می‌کند.

حلقه‌های صالحین جوانان را در برابر دشمنان واکسینه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نبی‌الله شهریاری در نشست هماهنگی کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی بلداجی از توابع شهرستان بروجن با بیان نقش بسیج در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن، اظهار داشت: امروز بسیج با هوشیاری باید به دنبال مقابله با جنگ نرم دشمنان باشد.
وی با اشاره به برنامه‌های بسیج به‌منظور آگاهی سازی جوانان و نوجوانان در مقابله با دشمنان گفت: تشکیل حلقه‌های صالحین بسیج یکی از مهم‌ترین راه‌کارهای روشنگری و واکسینه کردن جوانان در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان است.
شهریاری گفت: بسیج امروز نهال تنومندی است که بذر آن توسط امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب پاشیده شد و تا امروز خدمات شایانی را به انقلاب و نظام ارائه کرده است.
جانشین سپاه ناحیه بروجن خواستار حضور پررنگ بسیجیان در جلسات حلقه‌های صالحین شد و گفت: یک بسیجی باید از بصیرت کافی برخوردار باشد و شرکت در جلسات حلقه‌های صالحین می‌تواند عامل مهمی در راستای بصیرت‌افزایی باشد.
وی با تأکید بر اینکه باید روحیه بسیجی در همه بخش‌های جامعه ما رسوخ کند، گفت: اگر بسیجیان بصیرتشان در زمینه‏های مختلف بالا برود، می‏تواند در جامعه بیش از پیش تاثیرگذار باشند.
شهریاری با بیان اینکه حلقه‏های صالحین با کارکرد‏های مختلف و چند‌منظوره برای مقابله با هجمه‏های دشمن طراحی شده است، افزود: اگر این بحث جدی گرفته نشود، راه‏های تدافعی که در برابر تهاجم دشمن طراحی شده به درستی عمل نخواهد کرد و ما باید بدانیم که این حرکت جهاد همه‌جانبه را می‏طلبد.
وی با اشاره به فلسفه ایجاد شجره طیبه صالحین گفت: هدف اصلی حلقه‏های صالحین در بسیج، هماهنگی و رفاقت در راستای تداوم و پیاده‏سازی اهداف عالی نظام است.
جانشین سپاه ناحیه بروجن با بیان اینکه بیشترین هجمه دشمنان اسلام در راستای تزلزل اعتقادات عمیق دینی جوانان است، افزود: در راستای واکسینه کردن جوانان در برابر تهدیدات نرم دشمنان طرح صالحین در پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر، تصمیمات در راستای نحوه اجرای حلقه‌های صالحین آموزش بسیجیان عادی و فعال- آموزش مربیان آمادگی دفاع و.... اتخاذ شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول