اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بیرجند:

حلقه‌های صالحین افزایش یابند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند با اشاره به اجرای طرح صالحین گفت: طرح صالحین یکی از طرح‌های بصیرت‌افزا است.

حلقه‌های صالحین افزایش یابند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، موسی جوینده پیش از ظهر امروز در همایش یک‌روزه کارگاه‌های آموزشی آسیب‌شناسی شیطان‌پرستی، پرسش و پاسخ شبهات اعتقادی در بخش جوانان و اظهار داشت: بسیج به ‌عنوان شجره طیبه است.
وی گفت: بسیج امروز نهال تنومندی است که بذر آن توسط امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب پاشیده شد و تا امروز خدمات شایانی را به انقلاب و نظام ارائه کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند خواستار حضور پررنگ بسیجیان در جلسات حلقه‌های صالحین شد.
جوینده یادآور شد: یک بسیجی باید از بصیرت کافی برخوردار باشد و شرکت در جلسات حلقه‌های صالحین می‌تواند عامل مهمی در راستای بصیرت‌افزایی باشد.
وی گرامیداشت هفته بسیج را گرامیداشت همه ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید روحیه بسیجی در همه بخش‌های جامعه ما رسوخ می‌کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند از بهره‌برداری از 15 پروژه عمرانی بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان بیرجند خبر داد.
جوینده یادآور شد: همچنین تعداد 10 ساختمان جدید پایگاه‌های بسیج در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اضافه کرد: پروژه‌‌های قابل افتتاح هفته بسیج در شهرستان بیرجند شامل احیای قنوات، مرمت و بازسازی چشمه‌های روستایی، ساخت گلزار شهدا، خانه عالم و مراکز بهداشتی و درمانی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند با اشاره به برگزاری 170 عنوان برنامه در شهرستان بیرجند طی هفته بسیج تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های احیای قنوات در سه روستای زیراچ، مافریز و پدمرود از برنامه‌های این هفته بود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول