اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم:

درآمد تابلوهای تبلیغاتی برای زیباسازی شهر هزینه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری گفت: درآمد حاصل از عوارض تابلوهای تبلیغاتی در زیباسازی شهر هزینه می‌شود.

درآمد تابلوهای تبلیغاتی برای زیباسازی شهر هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل وفایی اظهار داشت: عملیات ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی صنوف بر اساس ابعاد، طرح و موضوع، براساس مضامین زیبایی‌شناختی منظر شهری و مطابق با فرهنگ و مذهب مقدس شهر قم به طور مستمر پیگیری شد.

وی افزود: در مجموع نزدیک به 35 هزار مترمربع از تابلوها و سازه‌های تبلیغاتی صنوف شهر قم ساماندهی و پس از سیر مراحل قانونی ثبت و برای سازه‌های تبلیغاتی مجاز، مجوز نصب صادر شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در تشریح کامل این طرح ادامه داد: همچنین برابر مصوبات اخیر شورای اسلامی شهر مقدس قم، تابلوهای عمود بر شارع منصوب در پیاده‌روها به دلیل ایجاد بی‌نظمی و اغتشاش بصری در خیابان‌ها، معابر عمومی و منظر شهری، غیرمجاز شناخته می‌شوند.

وفایی افزود: در راستای اجرای این مصوبه توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم، پس از ارائه اخطارنامه به صنوف مورد نظر و اتمام مدت مجاز، با هماهنگی و همکاری معاونت خدمات شهری و شهرداری مناطق هشتگانه، سازه‌های مذکور از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم اذعان داشت: هم‌اکنون این طرح جاری بوده و اجرای آن تا پاکسازی کامل شهر از این نوع سازه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تأمین هزینه‌های زیباسازی سیمای شهر از محل اخذ عوارض مجوز تابلوها اظهار داشت: تاکنون بیش از 60 درصد از اعتبارات اجرایی زیباسازی منظر شهری از محل صندوق درآمدی سازمان حاصل از اخذ عوارض صدور مجوز سازه‌های تبلیغاتی و تابلوهای صنوف سطح شهر قم تأمین شده و با این سیاست اجرایی شهروندان، خود به طور مستقیم در زیبایی شهر نقش مؤثر ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول