اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

زیباسازی فضای شهرکرد اولویت نخست شهرداری باشد

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زیباسازی فضای شهری شهرکرد باید در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار بگیرد.

زیباسازی فضای شهرکرد اولویت نخست شهرداری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی صبح امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی، شهردار و مدیران عامل سازمان‌های شهرداری شهرکرد، اظهار داشت: زیباسازی فضای شهری شهرکرد باید در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار بگیرد.

وی توجه ویژه به فضای شهری در نقاط مهم و مختلف دنیا را جزو برنامه‌های اولویت‌دار مسئولان جهانی اعلام و تأکید کرد: شهرکرد نیز به‌عنوان مرکز چهارمحال و بختیاری و چشم و چراغ استان باید از فضای شهری زیباتری برخوردار شود.

عنابستانی بسیاری از تندیس‌های نصب شده در نقاطی از شهرکرد مانند ابوریحان و مادر را نامناسب برشمرد و افزود: شهرداری باید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تهیه و نصب تندیس‌ها و سردیس‌های مناسب از مشاهیر و سرداران شهید چهارمحال و بختیاری اقدام کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری فضاسازی شهری را نیازمند داشتن خلاقیت، سازماندهی، هماهنگی، پیگیری و سلیقه اعلام و تصریح کرد: با مدیریت هنری قوی می‌توان به ساده‌ترین شکل ممکن فضای شهری را زیبا کرد.

وی استفاده‌های فراوان از کوه سنگی مشهد مقدس و صفه اصفهان را نشانه مدیریت‌های قوی در شهرداری دانست و گفت: نمونه این کوه‌ها فراوان در شهرکرد و چهارمحال و بختیاری وجود داشته که هنوز بدون استفاده مانده‌اند.

عنابستانی تهیه طرح برای بهره‌برداری مطلوب از مکان‌های بدون استفاده شهرکرد از سوی شهرداری و به‌منظور رفاه بیشتر شهروندان را ضروری بیان و خاطرنشان کرد: 50 درصد هزینه‌های مربوط به این اقدام را استانداری می‌پردازد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول