اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین از پیشرفت 90 درصدی کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین و بهره‌برداری کامل از آن در سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین که با همراهی مسئولان محلی همراه بود در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین که توسط بخش خصوصی از اواخر سال 84 آغاز شده تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در سال جاری به بهره‌برداری و مرحله تولید می‌رسد.

وی با بیان اینکه تاکنون یک‌هزار و 300 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده است اضافه کرد: این پروژه با توجه به هزینه‌های صورت گرفته با پیشرفت 90 درصدی در کمپروسورخانه، 100 درصدی در سوله تصفیه آب، 100 درصد پیشرفت در سیلوی تغذیه کلینکر، پیشرفت 100 درصدی فیلترهای کیسه‌ای و پیشرفتی بین 80 تا 100 درصدی در سایر بخش‌ها همراه بوده است.

صمدنژاد با اشاره به اهمیت بعد اشتغال‌زایی در اجرای چنین پروژه‌های بزرگی خاطرنشان کرد: این پروژه در راستای حمایت از شعار مقام معظم رهبری در سال جاری نقش خود را با توسعه اقتصادی و رونق بخشیدن به تولید ملی در این نقطه از کشور و همچنین ایجاد اشتغال ایفا می‌کند تا سهمی در رشد و پیشرفت قیروکارزین و اقتصاد کشور داشته باشد.

فرماندار قیروکارزین ابراز داشت: در حال حاضر 200 نفر به طور ثابت در اجرای پروژه مشغول به کار هستند که در مرحله آغاز نخستین فاز، 250 نفر دیگر نیز به این تعداد اضافه می‌شوند و با بهره‌برداری کامل پروژه شاهد اشتغال‌زایی بیشتری در سطح این شهرستان هستیم.

وی در پایان بیان داشت: توان تولید روزانه کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین سه هزار و 800 تن سیمان محاسبه شده که پیش‌بینی ارتقای آن به پنج هزار تن تولید در روز نیز شده است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول