اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه سیمان شهرکرد خبر داد

رشد 33 درصدی صادرات سیمان شهرکرد به خارج از کشور

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه سیمان شهرکرد از رشد 33 درصدی صادرات سیمان شهرکرد به خارج از کشور در سال گذشته خبر داد.

رشد 33 درصدی صادرات سیمان شهرکرد به خارج از کشور

باقر امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال گذشته افزون بر یک میلیون و 315 هزار تن سیمان در کارخانه سیمان شهرکرد تولید شد که از این میزان 323 هزار تن به خارج از کشور به ویژه به مقصد کشور عراق صادر شده است.

وی، ظرفیت تولیدی کارخانه سیمان شهرکرد را 990 هزار تن در سال اعلام کرد و گفت: در سال گذشته ظرفیت تولیدی این کارخانه در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن 33 درصد رشد داشته است.

امینی از راه‌اندازی خط دوم کارخانه سیمان شهرکرد تا سه سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به راه‌اندازی فاز دوم کارخانه سیمان در سه سال آینده لازم است تا زیرساخت‌های حمل و نقل در این استان هرچه سریع‌تر آماده شود.

مدیرعامل کارخانه سیمان شهرکرد خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی فاز دوم کارخانه سیمان شهرکرد ظرفیت تولیدی این کارخانه به یک میلیون تن در سال افزایش می‌یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه سیمان تولید شده در استان‌، استانداردهای کشور را در سیمان تیپ دو، چهار، یک 425 و یک 525 به دست آورده است، گفت: این در حالی است که تاکنون فقط دو واحد تولید سیمان در کشور موفق به دریافت استانداردهای تیپ دو، چهار، یک 425 و یک 525 شده‌اند.

به گفته امینی، سیمان شهرکرد با کسب این چهار استاندارد به لحاظ مقاومت برای فعالیت‌های عمرانی در اقلیم زاگرس بهترین نمونه شناخته شده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول