اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار فیروزکوه خبر داد

انتخاب تنها واحد نمونه کیفی استان تهران در صنعت سیمان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه از انتخاب تنها واحد نمونه کیفی استان تهران در صنعت سیمان از فیروزکوه خبر داد.

انتخاب تنها واحد نمونه کیفی استان تهران در صنعت سیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، "داریوش همدانی" پیش از ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، به انتخاب شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه به عنوان تنها واحد نمونه کیفی استان تهران در صنعت سیمان اشاره کرد.

وی گفت: سیمان فیروزکوه با  افزایش ظرفیت تولید کوره از سه هزار و 200 به سه هزار و 800 تن در روز موفقیت بزرگی به دست آورده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه از کاهش مصرف ویژه انرژی الکتریکی از 115 به  کمتر از 104 kw/t و کاهش مصرف ویژه حرارتی از 845 به 750 kcal/kg در تولید سیمان در فیروزکوه خبر داد.

همدانی گفت: در عین حال، در راستای توسعه پایدار فضای سبز، نسبت به افزایش فضای سبز این کارخانه به بیش از میزان مورد تعهد اقدام شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه در دو سال گذشته موفق به اخذ گواهینامه‏های کنترل کیفی و استانداردهای ملی تولید انواع سیمان شامل سیمان‏های تیپ 1-425 تیپ1-525 تیپ 2 ( زودگیر) و تیپ 5 (ضد سولفات) شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ در مراسمی با حضور استاندار تهران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، معاون امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کارگران، گروه کارها و واحدهای نمونه در تالار تلاش وزارت تعاون از این واحد تولیدی قدردانی شد.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول