اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی

اعتقاد معنوی جوانان ایرانی باعث آزادی خرمشهر شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: ایمان، اعتقاد معنوی و ولایتمداری جوانان ایرانی باعث پیروزی نظام و آزادی خرمشهر شد.

اعتقاد معنوی جوانان ایرانی باعث آزادی خرمشهر شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، غلامرضا حیدری در جلسه برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر اظهار کرد: عاملی که باعث پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران و آزادی خرمشهر شد ایمان، اعتقاد معنوی و ولایتمداری جوانان ایرانی بود.

حیدری ادامه داد: برای آزادی خرمشهر جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های زیادی شد که باید همواره این خاطرات را برای نسل آینده زنده نگه‌داشت.

 وی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطرات شهدای دفاع مقدس و خرمشهر تاکیدکرد: برنامه‌هایی که در روز مقاومت برگزار می‌شود باید باشکوه باشد و در شان این روز بزرگ و حماسی به اجرا درآید.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: دیدار و سرکشی از خانواده‌‌های معظم شهدای عملیات آزاد‌سازی خرمشهر و گلباران و غبار‌روبی مزار شهدا از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت روز مقاومت است. 

رستمی برگزاری یادواره شهدای عملیات بیت‌المقدس در صحن مطهر امام زاده احمد (ع)‌، برپایی نمایشگاه پوستر با عنوان روایت جنگ در محل مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی، آذین‌بندی خیابان‌ها و میدان‌های اصلی سطح شهر و برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر در شهر سطر و مراکز دهستان‌ها از دیگر برنامه‌هایی دانست که در روز سوم خرداد‌ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول