اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

خرمشهر میعاد‌گاه ظفر امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیله‌سوار گفت: خرمشهر میعاد‌گاه همیشگی ظفر امت اسلامی است و برای همیشه عزت آن حفظ می‌شود.

خرمشهر میعاد‌گاه ظفر امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بیله‌سوار اظهار داشت: مجاهدت رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر قابل ستایش است چرا که امت اسلامی در سایه این پایمردی‌ها و مقاومت‌هاست که شوکت و بزرگی خود را حفظ کرده است.

وی سخن امام راحل را در مورد اینکه خدا خرمشهر را آزاد کرد یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر دست خدا در این پیروزی بزرگ و همت رزمندگان نبود هرگز نمی‌توانستیم بر مشکلات و نارسایی‌ها چیره شویم.

امام جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای شکستن موج بیداری اسلامی گفت:‌ دشمن تلاش می‌کند تا جلوی این موج عظیم را بگیرد اما این سونامی ارزشمند پا بر‌جاست و سران دیکتاتور منطقه را با خود می‌برد.

قیاسی موضوع الحاق بحرین به عربستان را یک توطئه جدید توصیف کرد و یادآور شد: این موضوع نشاندهنده ناتوانی آل خلیفه و آل سعود است و آنها باید بدانند دوران استعمار و الحاق کشوری به کشور دیگر به اتمام رسیده است.

وی در ادامه سخنان خود به حرکت سخیف جمهوری آذربایجان اشاره کرد و افزود: یورو‌ویژن برنامه‌ای است که در آن می‌توان رد‌پای شیطان و ابر‌قدرت‌های توخالی را مشاهده کرد.

امام جمعه بیله‌سوار ادامه داد: هر کشوری که با رژیم صهیونیستی هم پیمان شده است خوار و خفیف مانده و رژیم صهیونیستی از این حرکت نابخردانه جز ضربه زدن به ساحت دین و مقدسات چیزی را پیگیری نمی‌کند در حالی که این حرکت نفرت 90 درصدی مردم آذربایجان را علیه سرانشان بر می‌انگیزد.

قیاسی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران را در سوم خرداد یادآور شد و اظهار داشت: غرب به یقین حقوق هسته‌ای ایران را به رسمیت می‌شناسد و اجازه نخواهد داد در این حرکت عده‌ای کارشکنی کنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول