اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اردبیل:

تاثیرگذاری زنان انقلابی در ایران راهگشای توسعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: حضور تاثیرگذار زنان در تحولات جمهوری اسلامی، توسعه را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

تاثیرگذاری زنان انقلابی در ایران راهگشای توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، خدیجه جعفری‌اصل در اولین جلسه ستاد هماهنگی بانوان خیر اردبیل اظهار داشت: اساسی‌ترین محور فعالیت بانوان خیر در ارتباط با مقام و منزلت زن، تحکیم بنیان خانواده، صیانت و بالا بردن عزت نفس آنان است.

رئیس ستاد بانوان خیر اردبیل حضور زن در عرصه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دینی در جمهوری اسلامی ایران را فعال و گسترده خواند و افزود: زنان در نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها از جمله فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش‌آفرین و تاثیرگذار بوده‌اند.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اردبیل افزود: بانوان خیر تاکنون توانسته‌اند با حرکت‌های رو به رشد در زمینه حل مشکلات خانواده‌ها با هدف توانمند‌سازی، بخصوص تامین جهیزیه فرزندان آنها نقش‌آفرین باشند که عملکرد آنها قابل تحسین است.

در ادامه این جلسه معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام (ره) استان ضمن اشاره به اهداف تفضیلی و اقدام به صورت فرا سازمانی برای هم افزایی در رسیدگی به امور محرومین به ویژه زنان سرپرست خانوار و توانمند‌سازی آنها ابراز داشت: انسان‌های خیر به واسطه انفاق و نیکوکاری که فلسفه  وجودی آن انسان‌سازی است در صدد هستند تا با انفاق و نیکوکاری شادی را بر لب‌های افراد نیازمند و بی‌بضاعت بنشانند.

بهمن دستاری طرح محسنین و روش اقدام در طرح مذکور را تشریح کرد و گفت: به همت بانوان خیر استان اردبیل که در اجرای طرح محسنین همکاری خواهند داشت شاهد رفع عمده‌ای از مشکلات خانواده‌‌های محروم به ویژه زنان سرپرست خانواده نیازمند خواهیم بود.

بر اساس این گزارش اولین جلسه ستاد هماهنگی بانوان خیر با حضور مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان، تعدادی از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و برخی از بانوان خیر و نیکوکار اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول