اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

غرب با حربه دفاع از حقوق زنان در حال از بین بردن حقوق زنان است

خبرگزاری فارس: مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: غرب با حربه دفاع از حقوق زنان در حال از بین بردن حقوق زنان است که اگر زنان مسلمان جایگاه واقعی خود را در اسلام بشناسند، بسیاری از توطئه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

غرب با حربه دفاع از حقوق زنان در حال از بین بردن حقوق زنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، لاله افتخاری در نخستین همایش بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با عنوان خانواده متعالی در اسلام در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: اسلام تعریف بسیار جامع و کاملی از زنان ارائه داده و حقوق زنان در اسلام به طور بسیار جامعی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا جایگاه واقعی زنان در اسلام را از نگاه پیامبر اسلام(ص) به بانوان معرفی کنیم.

مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزاری اینگونه همایش‌ها را بسیار مهم و تاثیرگذار عنوان کرد و بیان داشت: با برگزاری کلاس‌های آموزشی و همایش‌های این چنینی می‌توان حقوق و جایگاه زن در اسلام را به بانوان جهان اسلام و جهان بشریت معرفی کرد.

افتخاری گفت: تاکنون همایش‌های بسیار زیادی به منظور معرفی حقوق زن در اسلام در داخل و خارج از کشور برگزار شده و آنچه که بیش از هر چیز دیگری دشمن را می‌ترساند این است که بانوان جایگاه خود را در عالم بشریت بشناسند.

وی ادامه داد: غرب با حربه دفاع از حقوق زنان در حال از بین بردن حقوق زنان است که اگر زنان مسلمان جایگاه واقعی خود را در اسلام و جامعه بشناسند بسیاری از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: امروز زنان ایران اسلامی توانسته‌اند در دنیا خوش بدرخشند و همین امر است که دشمن را به فکر توطئه انداخته تا جلوی پیشرفت زنان را بگیرند.

افتخاری خاطرنشان کرد: امروز اشتراکات زیادی از جمله تفاهم، همبستگی و احترام در بین زنان شیعه و سنی وجود دارد اما مهم‌ترین امر، دشمن مشترک است که زنان شیعه و سنی با شناخت دشمن مشترک می‌توانند آن را نابود کنند.

وی افزود: تلاش داریم تا برگزاری اینگونه همایش‌ها را در سیستان‌وبلوچستان ادامه دهیم.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول