اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد

افتتاح 50 درصد پروژه‌های مسکن مهر

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌‌غربی گفت: 50 درصد پرو‍‍‍‍‍‍‍ژه‌های مسکن مهر استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 50 درصد پروژه‌های مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدجواد محمودی در سمینار فرمانداران استان اظهار داشت: امسال بیش از 60 میلیارد ریال برای تکمیل شبکه‌های آب و برق و گاز واحدهای مسکن مهر استان اختصاص می‌یابد.

وی افزود: شبکه‌های خدماتی همزمان با افتتاح واحدهای در دست ساخت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته این مسئول این میزان اعتبار علاوه بر تعهدات استانی است و با دستور مقام عالی استان برای تسریع عملیات اجرایی تکمیل شبکه‌های آب، برق، گاز و راه‌های دسترسی مجتمع‌های در حال ساخت اختصاص می‌باید.

وی با بیان اینکه امسال سال شکوفایی مسکن مهر در استان است، اضافه کرد: هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسمی به طور همزمان 6 هزار و 50 واحد مسکونی مهر در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول با اشاره به مشکلات مسکن مهر در استان آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: عمده مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر استان ضعف در ساختار مدیریتی برخی از تعاونی‌ها و عدم پرداخت سهم آورده اعضا در پروژه‌های مسکن مهر است.

به گفته محمودی در راستای ساماندهی تعاونی‌های مسکن مهر علاوه بر افزایش نظارت‌های مستقیم دستگاه‌های مسئول به روند ساخت واحدها، کمیته‌ای مسئول رسیدگی به هزینه‌های تعاونی‌ها و قیمت تمام شده واحدها در استان شده است.

محمودی همچنین با اشاره به پروژه‌های مهر ماندگار در استان تصریح کرد: با یک نگاه فرامدیریتی باید همه توان خود را برای به ثمر رسیدن این طرح‌ها معطوف سازیم.

وی اظهار داشت: با محدودیت منابع مالی چاره‌ای جز اولویت‌بندی طرح‌ها نیست و با این اقدام مردم استان از مزایای طرح‌های شاخص و تاثیرگذار در توسعه بیش از پیش بهره‌مند می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین به اقدامات انجام گرفته در بخش عمران روستایی استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته بیش از 165 میلیارد ریال در بخش روستایی استان هزینه شده است که از این میزان افزون بر 100 میلیارد ریال در قالب طرح‌های عمرانی و تکمیل زیرساخت‌های خدماتی است.

انتهای پیام/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول